Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Allochtone jongeren terroriseren Hoboken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17601)

dorus 9 juli 2004 20:10

Vandaag, 9/07/04 op ATV:

Hobokense wijk wordt door een bende allochtone jongeren geterroriseerd. Er is sprake van overvallen op senioren, vernielen van openbare voorzieningen, vandalisme, mafiapraktijken, zoals betaling eisen voor 'bescherming' etc.
Burgemeester Janssens belooft harde maatregelen.

Gorefest 9 juli 2004 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Burgemeester Janssens belooft harde maatregelen.[/i]

Gaan die ook zo hard zijn als met de Joden in Antwerpen? :roll:

Weisse Wolf 10 juli 2004 20:45

Citaat:

Vandaag, 9/07/04 op ATV:

Hobokense wijk wordt door een bende allochtone jongeren geterroriseerd. Er is sprake van overvallen op senioren, vernielen van openbare voorzieningen, vandalisme, mafiapraktijken, zoals betaling eisen voor 'bescherming' etc.

En hoe denkt meneer Janssens die minderjarige criminelen aan te pakken? Met het jeugdsanctierecht? :mrgreen:

Black Girlke 10 juli 2004 21:45

*KNIP*

Gelieve geen aanzetten tot geweld ten aanzien van bejaarden te posten.

Peter Johan

Kim 10 juli 2004 21:50

Citaat:

Vandaag, 9/07/04 op ATV:

Het is erg gesteld met Hoboken (en ik kan het weten want ik woon er).

Ik snap niet dat ze die minderjarige jongeren hun gang maar laten gaan, het lijkt wel of zelfs de politie er schrik van heeft.

Black Girlke 10 juli 2004 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Citaat:

Vandaag, 9/07/04 op ATV:

Ik snap niet dat ze die minderjarige jongeren hun gang maar laten gaan, het lijkt wel of zelfs de politie er schrik van heeft.

leef jij eens met 3 of 5 kinderen in zo een sociale bunker van de huisvestingsmaatschappij waar je nog niet deftig een schaap kan slachten :evil: en al die rijken in die villa's zouden ze beter aan migranten geven met veel kinderen dat ze wat ruimte hebben en hun energie kwijt kunnen.

Gargamel 10 juli 2004 22:07

Ik geef ze wel de kans van terug te keren naar hun kameel en tent :P

exodus 10 juli 2004 22:08

Het loopt hier de spuitgaten met de berichtgeving over allochtone jongeren. Op basis van rotte appels proberen sommigen op dit forum de gehele allochtone en Noord Afrikaanse gemeenschap te beschimpen en in een negatief daglicht te stellen. Het is walgelijk. Dat moet hier eens afgelopen zijn. Als er problemen zijn met allochtone jongeren mag dat gerust gezegd worden, maar dit is een selectieve berichtgeving. Want over alle allochtonen die zich wel aan de regels houden (en dat zijn er een PAK meer dan de criminele) kan je immers geen sappige stukjes op het forum publiceren.

Constant van die berichten plaatsen die de bovengenoemde geviseerde groepen in een negatief daglicht stellen, dragen niets bij aan de inhoud van het forum en geven aanleiding tot discussies die tot niets leiden.

Gargamel 10 juli 2004 22:10

Nooit in zekere wijken geweest zekers :lol:

Black Girlke 10 juli 2004 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Nooit in zekere wijken geweest zekers :lol:

bange blanke man :lol: schizofrenie is wat en geloven wat er in die blokknipsels staan :roll:

Pietje 10 juli 2004 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Het loopt hier de spuitgaten met de berichtgeving over allochtone jongeren. Op basis van rotte appels proberen sommigen op dit forum de gehele allochtone en Noord Afrikaanse gemeenschap te beschimpen en in een negatief daglicht te stellen. Het is walgelijk. Dat moet hier eens afgelopen zijn. Als er problemen zijn met allochtone jongeren mag dat gerust gezegd worden, maar dit is een selectieve berichtgeving. Want over alle allochtonen die zich wel aan de regels houden (en dat zijn er een PAK meer dan de criminele) kan je immers geen sappige stukjes op het forum publiceren.

Constant van die berichten plaatsen die de bovengenoemde geviseerde groepen in een negatief daglicht stellen, dragen niets bij aan de inhoud van het forum en geven aanleiding tot discussies die tot niets leiden.

:twisted: Wat wilt ge, blokkers ageren via hun primaire instincten :twisted: . Zelfs als de allochtone gemeenschap, perfect zouden geïntegreerd zijn, dan nog, zou het blok, iets anders vinden om hen te stigmatiseren. :twisted:

PAJOT 10 juli 2004 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
:twisted: Wat wilt ge, blokkers ageren via hun primaire instincten :twisted: . Zelfs als de allochtone gemeenschap, perfect zouden geïntegreerd zijn, dan nog, zou het blok, iets anders vinden om hen te stigmatiseren. :twisted:

Het is een doorgedreven konsekwentie van het volkse stanpunt, dat elke vreemdrassige en dus elke niet-volksgenoot als gast dient beschouwt, die de wetten der gastvrijheid moeten eerbiedigen en in geen geval het eigen volksleven, het eigen bloed en het eigen wezen, mag doorwoekeren en aantasten. De vreemdeling mag en zal niet integreren.

Pietje 10 juli 2004 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje

Het is een doorgedreven konsekwentie van het volkse stanpunt, dat elke vreemdrassige en dus elke niet-volksgenoot als gast dient beschouwt, die de wetten der gastvrijheid moeten eerbiedigen en in geen geval het eigen volksleven, het eigen bloed en het eigen wezen, mag doorwoekeren en aantasten. De vreemdeling mag en zal niet integreren.

8) wel wel wel, jij bent dus van een zuiver ras ??? En kan je dat ook bewijzen ?? (identiteitskaart telt niet mee) 8)

TC 11 juli 2004 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus

Laten we een deal maken exodus ? voor elke topic die jij kan maken over bendevormende, verkrachtende, provocerende, profiterende, vernielende AUTOCHTONE jongeren, maken wij er 5 over allochtonen ? deal ? :twisted:

Ik denk dat je eens in de juiste mand moet zoeken naar de rotte appels !!!

Wat houdt u trouwens tegen om sappige stukjes te posten over allochtonen die zich wel aan de regels houden ??? Ik ben benieuwd !!!

skaldis 11 juli 2004 00:58

autochtone terroristen jongeren in Hoboken

skaldis 11 juli 2004 00:59

allochtoon Hoboken jongert terroristen

skaldis 11 juli 2004 01:00

Hobooks autochtoon terroriseert jongerende allochtoon

skaldis 11 juli 2004 01:02

Hoeveel t's staan er in the a-team ?

27
teu te reu teu teu teu teu
teu teu teu teu teu teueu
teu teu reu teu ....

Kim 11 juli 2004 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim

leef jij eens met 3 of 5 kinderen in zo een sociale bunker van de huisvestingsmaatschappij waar je nog niet deftig een schaap kan slachten :evil: en al die rijken in die villa's zouden ze beter aan migranten geven met veel kinderen dat ze wat ruimte hebben en hun energie kwijt kunnen.

Ik nodig u met veel plezier uit om eens een weekje in Hoboken te wonen. U zal dan wel anders praten.

circe 11 juli 2004 10:55

Citaat:

leef jij eens met 3 of 5 kinderen in zo een sociale bunker van de huisvestingsmaatschappij waar je nog niet deftig een schaap kan slachten
Wij slachten die schapen gewoon altijd in de badkuip! Waarvoor dacht je anders dat die diende?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be