![]() |
Is men in België de kluts kwijt ?
Is men in België de kluts kwijt ?
Een overtuigend opiniestuk van Eddy Hermy ![]() Wahabisme groeit in België. Mediawerkgroep |
Citaat:
De Winter zou voor België moeten zijn omdat die vriend zijn van Amerika...:lol: FDW zou tegen de Joden moeten zijn omdat die vriend zijn van Amerika die dan weer Saudi Arabië als bondgenoot hebben?...:lol: Waar halen ze het vraag je je soms af... |
Citaat:
Maar toch beschouw ik dit opiniestuk bijzonder interessant. Van harte dank voor het bekendmaken van Uw mening aangaande. |
What a bunch of crap.
|
Citaat:
Bedankt voor het kenbaar maken... Next please ! :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Ik drink wel af en toe ( :-D ) een Duveltje of zo... Citaat:
Maar als U het spul meebrengt als we ons ooit ontmoeten en U voldoende aandringt zal ik misschien toegeven. Maar dan moet U mij wel overtuigen. :roll: edit : sorry @ntoon :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik veroordeel niemand hoor. |
Komt m e ook als warrig en in elk geval als weinig zeggend over
Misschien was Hermy zelf even de kluts kwijt? |
Citaat:
|
Hermy begon interessant, maar dan begint hij wel weer over het AFF die zgn. bij de staatsveiligheid zou werken zeker... Man man... volgens mij gaat die man slapen met nachtmerries over het Anti Fascistisch Front.
Vind het jammer dat de werkgroep een forum heeft aan een verwarrend artikel als dit, dat uitweidt over zaken die niets met Syrie te maken hebben, maar gaan over de politieke agenda van de extreem-rechtse rakkers van het NSA. |
Citaat:
|
Ik vind het vooral verwarrend is omdat hij van de hak op de tak springt.
|
Er zit een zekere terechte inspiratie achter. Maar het betoog is contraproductief verward, voor zover er een betoog is
|
|
Als zogezegd 40% van het Noord-Belgische kiezerscorps op een zottenpartij als de N-VA stemt, mag je wel zeggen dat de Belgen een beetje de kluts kwijt zijn.
|
Citaat:
|
Alle partijen behalve BELG-UNIE.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be