![]() |
Voyagers verlaten ons zonnestelel
Voyager 1 en haar oudste zoon
verlaten ons stelsel zonder schroom. Of toch een beetje want klinkt daar geen kreetje : "Moedere, zou'me nie were goan ?" ![]() Is there anyone OUT THERE .... ???? |
Vraag is hoe lang het gaat duren eer ze bij een ander zonnestelsel zijn,
Dat kan wel een hele lange tijd duren (100.000 jaar of zoiets). |
Citaat:
|
Zouden de microwezentjes er daar anders uitzien? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je gewoon bekijkt hoe de menselijke technologie op 150 jaar tijd is ge-evulueerd (van "paard en duisternis" naar "Spaceshuttle en kernenergie van de 4° generatie") dan vraag ik mij af hoe het zou gesteld zijn met een planeet war het leven zich 1 Mio jaar eerder is beginnen ontwikkelen. Ik tip op het bestaan van leven waar men het Higgs-deeltje al duizenden jaren geleden ontdekte en waar men zich nu massaloos kan bewezen aan snelheden in de buurt van de lichtsnelheid. Met onnavolgbare rondtollende UFO's bijvoorbeeld ;-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het doet me een beetje denken aan die seti-schotels, "we gaan eens luisteren naar de aliens" , maar als ze dan eerst zeggen dat die aliens waarschijnlijk zonder zorgen de snelheid van het licht halen vergeten ze wel dat hun uitzendingen van "alien bijt hond" en dergelijke ook in supersnelheid aankomen. Er is niet over nagedacht....:-( |
Wie denkt vandaag nog na ? De hoogste waarheden komen uit de mond van voetballers en journalisten. En al de rest slikt.
|
;-) Zie dat ze de Klingons tegenkomen ;-)
|
In het beste geval eindigt de voyager als een grote, heldere vallende ster aan de hemel van een verre planeet.
En wat dan? |
Citaat:
Dat zou een ramp zijn. Dan wordt de sequel van de drie koningen op een verre planeet gefilmd. En de terugkeer van Jezus op Aarde met 10.000 jaar vertraagd Aan lichtsnelheid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Best mogelijk dat het ding binnen 100.000 jaar ofzo terug in ons zonnestelsel beland. Surpriiise !! :-) |
Jupitermaan Io (zo heette mijn zeilboot ook) gemaakt door Voyager 1
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be