![]() |
Bungeneers fraudeerde met lid kaarten
Bungeneers fraudeerde met lidkaarten ...
of hoe de liberalen alweer hun eigen ruiten ingooien. :lol: Toch wel wat doorzichtig om daar nu mee af te komen. Het wordt hoe langer hoe zieliger. http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...n-merksem.aspx Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
In die zin is het ook zo dat het Strafwetboek niks verbiedt, maar alleen bepaalde gevolgen aan bepaalde daden koppelt.
|
Ja jongens, en wie betaalt de "gratis" lidkaarten van jong VLD in mijn gemeente?
Dat ze bij de VLD allegauw hun domme muilen houden. |
@Txiki
Ludo Van Campenhout & Luc Bungeneers zullen hun onkostennota wel binnen brengen bij de N-VA. |
Citaat:
|
@fonne
Denk je dat BDW meer "bedrog en achterklap" wenst door de oude garde van Open VLD Antwerpen in zijn rangen op te nemen ? |
Citaat:
|
Wacht eens effekens...ik heb eergisteren iets gelezen van Koen Meulenaere in verband met lidkaarten...wacht ik zoek het effe op...
Citaat:
Lees het ganse artikel van Koen Meulenaere in Knack http://www.knack.be/opinie/blogs/meu...0172523181.htm |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
VLD-er Kris Luycks
VLD-er Kris Luycks is slecht geplaatst om anderen van fraude te betichten. Onlangs noch verdedigde hij een VLD schepen uit Ranst (Verhaegen) die beschuldigd werd van fraude met de kas van Ranst2000. Jef Verhaegen is destijds met de kas van Ranst2000 gaan lopen voor een bedrag van 6.000 euro
|
Citaat:
|
reactie van een insider op GVA:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kun je nu frauderen door de statuten van de partij te volgen?
Of is heel de O-VLD een frauduleuze clan? |
Citaat:
Ik bedoel steeds onduidelijk en steeds een vertekend beeld van de werkelijkheid. Als het niet verboden is , waarom zouden ze dan geen 10.000 lidkaarten drukken voor een horde sigeuners en Bulgaren in Gent dan hebben ze ineens een grotere aanhang . al dat soorst zaken om de kiezer en zichzelf te bedriegen , maken dat ik steeds meer een afkeer krijg van de politiek . |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be