![]() |
Belgen negatief over eigen land
http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...0173657772.htm
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de ogen van buitenlanders zijn we een stabiel land met een goede economie en zonder strijd, de meeste denken trouwens dat we in België Frans spreken, spreek je Nederlands dan kom je uit Nederland. We stralen dus ook een zekere (mis geïnterpreteerd eenheid uit). Terwijl de Belgen weten dat dat niet zo is. Onze economie is goed maar dat is waarschijnlijk eerder ondanks onze regering dan dankzij. We hebben geen oorlog (al goed maar) toch is er in Belgie wel een strijd.
|
Als ik zo eens zie dat uit de scholen zo ongeveer 8/10 leerlingen allochtoon zijn en dikwijls van die hele donkere....ben ik ook pessimist.
Wat gaat dat zijn binnen 20 jaar? |
Citaat:
|
Citaat:
2) Er wordt een PS-beleid gevoerd. 3) 60% van Belgen zijn Vlamingen, en die zijn het een beetje beu van gastheer te spelen voor de parasietaire Gallo-Hangmatiers. |
Citaat:
Als ik zo na 2 maand Azië, terug in België aankom , is het eerste wat mij mateloos ergert , die iritante blikken van die arabs die je aankijken vanuit hun auto's alsof ze de koning van de weg zijn . Die arogantie stijgt me naar het strot . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Is gelijk de liefde: als ze gaan samenwonen is alles rozegeur en maneschijn. Maar als ze gaan scheiden, dan zouden ze mekaar de strot afbijten. . |
Citaat:
|
Ik ben expat and very happy so.
Dat zegt genoeg |
Citaat:
Die begrijp je dan helemaal niet ... |
De reden dat de Belgen zelf zoveel negatiever zijn dan de buitenlanders is gewoon omdat wij er midden inzitten, en zien dat er veel propaganda gevoerd wordt.
Het buitenland gelooft die blijkbaar nog, maar als je er middenin zit besef je dat het gewoon niet waar is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be