![]() |
Wordt de sport misbruikt?
Ik heb sterk de indruk dat de sport meer en meer zwaar wordt misbruikt door de belgicistische media/partijen... en dit in echte DDR-stijl...
(net trouwens als de Amerikaanse verkiezingen). Of is dit allemaal normaal te noemen? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik kan me natuurlijk vergissen. |
Citaat:
Nè! :-P |
Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet zie hoe men de 'massa' manipuleert... En dat jij dat niet afkeurenswaardig vindt, zegt veel over het belgicisme... :cheer: |
Citaat:
En hoe zouden zij mij manipuleren? Door de sportieve prestaties (of niet) van "onze" sportmannen in de verf te zetten? Het is een kommeplotte mijnheer, een kommeplotte van die Belgicisten mijnheer, jawel! 8-) |
Citaat:
Je hebt waarschijnlijk gans de dag het HLN gelezen en bvb niet naar radio1 geluisterd... De Ochtend, Hautekiet, Joss... :lol: :lol: :lol: 'Prestaties in de verf zetten' :lol: Echte DDR toestanden ja... 8O |
ik supporter niet voor strandjeanetten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg, niemand verplicht u naar die zever te kijken of te luisteren, hé... Als je wilt kan je deze avond enkel de goals tellen die door de Vlamingen zijn gemaakt. Gezien de keeper een Vlaming is, zal je zel de goals tegen erbij moeten tellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ben je een onderdeel van het spel? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet KVK Tienen, of de club van mijn hart: KV Mechelen. |
Citaat:
|
Citaat:
natuurlijk wordt de sport misbruikt, wat dacht je dan. ook michel martin wordt misbruikt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be