![]() |
Racistische aanval op Duitse moslimtoeristen
Beste forummers,
Opnieuw blijkt dat Germanofobie en islamofobie hand in hand gaan: http://www.gva.be/regio-waas/kruibek...ere-vrouw.aspx Het is duidelijk dat de imperialistische krachten islamofobie, Germanofobie en racisme versterken. Met vriendelijke groet, Kallikles |
Citaat:
|
De daders lopen vrij rond:
Citaat:
|
Dit soort marginale moeten zo snel mogelijk achter slot en grendel.
|
Citaat:
|
driedubbele topic
|
Citaat:
Uw zin over " Germanofobie" en "Islamfobie" is een gedrocht van jewelste,dit is racisme, en hopelijk worden de daders gestraft, maar wat u ervan probeert te maken is ronduit zielig. |
Citaat:
|
Het is een droevig feit. 't Is erg als onze mensen een voorbeeld gaan nemen aan racisten.
Maar ik snap aan geen kanten wat die germanofobie erbij komt doen. Het stond toch niet op de slachtoffers hun gezicht te lezen dat ze Duitsers zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heeft dat met racisme te maken? |
Citaat:
Maar die vier allochtonen in de bak steken zonder diepgaander onderzoek is ook racistisch.:-) Dus, bij twijfel, en omdat er toch geen doden gevallen zijn, en ik goed gezind ben stel ik voor om de zaak gewoon in de doofpot te stoppen. Als er nog plaats is ( in de doofpot ), want die moet ondertussen toch al flink vol zitten. |
Citaat:
Dus die club-fans moeten voor als nog aangepakt worden, tot dat het verhaal verandert, en blijkt dat die 4 allochtonen waren begonnen. Dan nog zullen die club-fans straf krijgen, maargoed. |
Citaat:
|
Citaat:
Of die blanke dat nu racisme vind of niet, is niet echt relevant. |
Citaat:
|
Citaat:
Andersom wordt de "racismekaart" steeds getrokken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be