![]() |
Mechelen: binnenkort Boerka verplicht door SP.A.
De SP.A in Mechelen heeft weer een prachtige stunt uitgehaald. Na de schokkerende reportage over sexistisch gedrag in Brussel, kon ze niet nalaten duidelijk te maken dat het allemaal de schuld van de vrouwen zelf is. Abu Haniefa heeft duidelijk veel invloed in Mechelen.
'Vrouwen zijn ook verantwoordelijk voor seksuele intimidatie'. |
Je ziet toch hoe ze gekleed lopen hé?
|
En zo worden onze verworvenheden langzaam maar zeker terug afgebouwd. Binnen tien jaar mogen we niet meer buiten zonder abbaya.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijstje worden steeds maar langer. Zou er toch iets mis zijn met deze "geïntegreerde" allahtonen? loyaliteit enzo? andere manier (cultuur) van naast de waarheid spreken? |
Citaat:
je kan bijna raden uit welke hoek zijn stemmen zullen komen . Maar ja dat deert SP-A niet als het maar stemmen zijn . VOLKSVERRADERS |
Wij zijn zeer benieuwd naar de verkiezingsuitslag voor deze meneer.
. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij geeft ons wel een goed idee: "ALS HET HUN NIET AANSTAAT IN MOSLIMBUURTEN MOETEN ZE MAAR VERHUIZEN" Juist, naar ons eigen land, hè? En jullie mogen beginnen met het goede voorbeeld te geven. En de SPa? Je zou ze een Breivik gaan toewensen! |
Citaat:
U mad bro? |
Citaat:
Over schaars geklede dames zal het mohammedaans geboefte zich alleen maar verheugen! En terwijl ik er honderdvoudig getuige van geweest ben dat de overgrote meerderheid der islamitische vrouwen, in de heimweelanden, zich zal prostitueren zodra ze er de kans toe zien - en hoe meer ze gesluierd zijn, hoe beschikbaarder ze zijn, want de sluier maakt anoniem - zullen die Noord-Afrikaanse hoerenbokken en verkrachters in de outfit van onze vrouwen een voldoende reden blijven zien om onze vrouwen het gedrag toe te dichten dat hun vrouwen vertonen. |
Citaat:
Je kan een hard maar stevig standpunt hebben in deze problematiek, maar je kan ook in overdrive gaan. . |
Citaat:
Nu moet je me ook niet verkeerd begrijpen; ik bedoel daarmee en met 'tuig' en 'uitschot' uiteraard alleen die baardmannetjes en niet alle moslims. Dat de meeste Arabische vrouwen hoeren zijn, kan ik echter met de hand op het hart bevestigen; ik hoef geen trauma te hebben om te weten hoe vertekend het beeld is dat in het Westen over die wandelende tenten bestaat. |
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be