![]() |
Bepalen we straks zelf het weer ?
|
kan gevaaarlijk worden !!
|
De mens die iets onder controle heeft? LOL
Dat moet uitdraaien op een ramp. Soit, in elk geval begint het wel duidelijk te worden dat de chem-trail-zotten wel een punt hadden toen ze zeiden dat de trails geen gewone contrails waren, zoals beweerd werd. Sterk bezig. |
Nice
Als de Airbus-ingenieurs gelijk hebben dan bezorgen geconcentreerde chemtrails ons binnen een paar decennia extra straalstromen die we onder controle hebben.
|
Het "Belgische Pravda" artikel geeft alleen weer dat er stukjes technologie zijn die we met de huidige stand van zaken redelijk gemakkelijk kunnen toepassen waarmee vliegen een stukje milieuvriendelijker kunnen worden.
1) Lanceren met een catapult. Eentje die electriciteit gebruikt uit hernieuwbare bronnen. Deze technologie wordt steeds meer gebruikt in de industrie, met de pretparken als eerste grootschalige toepasser. De lineaire inductiemotor is al een tijdje in gebruik. Zolang men de versnelling maar binnen de 2G houdt is het een prima toepasbare technologie voor passagiersvliegtuigen die die versnelling aankunnen. (de limiet voor pretparken is 4G, en dan worden zwakke personen geweerd) 2) De eendenvlucht. De grote V dus. De reden waarom eenden en vele andere trekvogels in een V vliegen is dat het gewoon efficienter is. 3) Gebruik van de straalstroom. Een gekende truk. Niks op aan te merken Het wikipedia artikel over chemtrails heeft geen enkele relatie met het "De Morgen" artikel. |
Citaat:
|
meer op het weer
|
Citaat:
|
Ik durf te beweren dat de vrijheid onzin aan de kaak te stellen ook nog steeds aanwezig is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Galileo vond dat Copernicus met het helicentrisme compleet gelijk had, en liet dat duidelijk merken. Maar Galileo deed het op zo'n boertige manier dat die voornamelijk kerkelijke astronomen tegen de schenen schopte. Alleen het feit dat paus Urban VII, de grootmeester der Nepotisme een persoonlijke vriend was van Galileo, heeft ervoor gezorgd dat de straf beperkt bleef tot huisarrest. (ook was de Vatikaanse Inquisitie een stuk milder dan de Spaanse tegenhanger) |
Citaat:
|
Citaat:
En de uitspraak dat kometen lichtverschijnselen zijn, en geen fysieke voorwerpen, is geen onzin zegt U? Nochtans een uitspraak van Galileo. Ik vrees dat er een paar mensen hier op't forum eens met de wenkbrouwen gaan fronsen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar er is een verschil tussen een krantenartikel te linken aan een wikipedia pagina, en dat dan te presenteren als een coherent geheel. |
Citaat:
Je houdt blijkbaar van complottheorieën. Ik hou het liever bij helderheid voor elke lezer. ![]() |
Citaat:
Of kan U het niet simpeler uitleggen? Bof, ik ga er geen woorden meer aan vuilmaken. De uitleg die ik in't begin gegeven heb over V vluchten, en het lanceren van vliegtuigen met electrische katapulten zou het wel duidelijk moeten maken. En die chemtrails, die hebben evenveel waarde als de remsporen in uw toiletpot. Weet U waar dat die chemtrail idioterie vandaan komt? Van deze jaren 50 en 60 experimenten met speciale vliegtuigen/of raketbrandstoffen, genaamd Zip Fuel. De uitlaatgassen van moderne jets zijn voornamelijk waterdamp, CO2, een beetje stikstofoxides en als we spreken over een slecht afgestelde motor, wat onverbrande koolwaterstoffen. |
Citaat:
Dank voor uw persoonlijk aanval. |
Gut, Pindar is terug.
Mare Pindar, kan U eens aan Descartes jr uitleggen dat chemtrails een heel ander "nut" hebben dan vliegtuigen zuiniger te laten vliegen. |
Citaat:
Er zijn experimenten geweest met zulke zaken, maar in de meeste gevallen was het efficienter een sproeivliegtuig te gebruiken. Citaat:
Gelieve de moderatoren dan op de hoogte te brengen en me strafpunten te bezorgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be