![]() |
ik wens iedere vlaming een aangename vlaamse feestdag
:vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: |
Ook dit jaar wens ik iedereen weer een prettige nationale feestdag toe :) :vlaander:
![]() Morgen zet ik mijn 11-juli cd weer eens op (een jaarlijkse traditie voor mij ;)). Tracklist: De Vlaamse Leeuw (gezongen door een koor) Will Tura: Vlaanderen mijn land Raymond van het Groenewoud: Vlaanderen boven Willem Vermanderen: Mijn Vlaanderenland Günther Neefs: Hier in dit land Jacques Brel: Mijn vlakke land Wannes Van De Velde: Pieter Breughel in Brussel Frank Cools: Vlaanderen is soms niet zo mooi Jan Pluimee: Ken jij dat land? Herman Elegast: Volk wordt staat Jef Elbers: Eer Vlaanderen vergaat Boudewijn De Groot: Het land van Maas en Waal Johan Verminnen: Rue des Bouchers Willy Sommers: Vlaanderen de leeuw Will Tura: Omdat ik Vlaming ben Willem Vermandere: Mijn land Frank Dingenen: Vlaanderen, zo schone! "Various Vlamingen": Vlaanderen Boven 2002 Paul Van Vliet: Vlaanderen Liesbeth List: Brussel Marva: 't Is zo goed in Vlaanderen Luc Steeno: De Noordzee Lisa del Bo: Vlaanderen Rocco Granata: Bueno sera m'n Vlaanderen Eddy Wally: Ik hou van Vlaanderen Er zitten wel wat rommel tussen, maar die druk nogal snel door :)[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
ik heb 3 vlaggen hangen aan men huis
|
Citaat:
Eigenlijk wel stom. Ik heb hier 4 vlaggen liggen waarvan eentje 3*2 meter en ik kan er amper iets mee aanvangen. |
ne gelukkige allemaal
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Een gelukkige Vlaamse feestdag allemaal en laat het maar snel een officiële worden.
België barst! |
Ik weet dat het veel te laat is maar allemaal toch nog een postume Vlaamse feestdag gewenst!!!
Ik heb me beregoe geamuseerd, en ik hoop van jullie hetzelfde !! België barst!!! Vlaanderen vrij !!! :grootned: Houzee!:vlaander: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be