![]() |
We hebben weer een megaspammer
Namens Hardcore.
Kan er echt niets aan zulke praktijken gedaan worden ? |
Ik sta ervan verbaasd dat Politics.be geen afkoelingsperiode heeft ingebouwd wat betreft het posten van berichten en het openen van draden. Misschien toch tijd om eens van forumsoftware te veranderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beati pauperes spiritu
|
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Henri 1 => bannen:twisted: |
[quote=eno2;6317998]
Citaat:
|
Dit is duidelijk het werk van Raf...
|
Hardcore=banneling, oef, opgeruimd staat netjes.
|
Citaat:
Wat een rare kwibus. :? |
Een beetje censuur af en toe kan nooit kwaad, beste Hardcore. :)
|
Citaat:
Dat er bepaalde normen moeten gelden vind ik ok. Toch wil ik het forum feliciteren voor de mogelijkheden tot vrije meningsuiting. Op de meeste spaarboekskesfora lig ik er al na 2 dagen uit. Hier nog niet eens een reprimande gekregen ! :vlaander: |
Ik meen me toch te herinneren vroeger dat je eerst 100 berichten moest gepost hebben vooraleer je nieuwe draden kon openen.
|
Citaat:
|
Al die posts zijn blijkbaar alweer verwijderd, maar als eerbetoon:
FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: (enz.) :mrgreen: |
Citeren van gebannen en verwijderde spammers dient bestraft:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
(wat gij wilt lezen :rofl:) Mensen die voortdurend compulsief op de kap zitten van de flikken en op die manier tien tiendubbeldraden posten, mogen ook bestraft worden |
Speciaal voor de mensen zonder enig gevoel voor humor.
FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: FreeDom oF SpeEch! Dit vogeltje zingt zoals het gebekt is! :lol: :lol: :lol: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :mrgreen: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be