![]() |
Lijst van armen die dit forum bezoeken
Ik ben arm geweest van 1945 tot 1970 (geboren in armoede -generatiearmoede) en van 1994 tot 2010 (na echtscheiding, ontslag en ziekte)
Van 1989 tot 1994 heb ik onder de armoedegrens gewerkt (maar had ik nog reserves) Lange perioden dus Ik raakte uit de armoede door pensioen in 2010 Mijn positionering van arme heeft me op dit forum ∞ veel P.A. opgeleverd Arm zijn is (voor deze draad): 1 Inkomen onder de armoedegrens 2 plus niet over vermogen (noch eigendom) beschikken Een beetje persoonlijke info over je armoede-patroon&periodes mag. Hoe je erin kwam en hoe je eruit raakte |
Financieel gaat het; op andere vlakken ben ik serieus aan het verarmen.
|
Citaat:
Jij hebt hier dus in deze draad niets te zien. Open zelf een draad over de geestelijke verarming |
Mijn inkomen ligt al een paar jaar onder de armoedegrens maar ik heb mezelf nog nooit als 'arm' beschouwd.
|
Citaat:
|
eno2 : u zit hier al jaren op het forum (sinds juni 2004), dagelijks te posten. Waarschijnlijk van thuis op uw pc.
Ik zeg niet dat u materieel aan niets mankeert, maar echt arm? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet arm meer Ik heb me dus in 2011 een PC van 500 € aangeschaft aangezien gratis WIFI aanwezig is. De WIFI is normaal het duurste aspect. Ik heb trouwens geen toegang meer tot een bib hier en leef geïsoleerd, maar wel ingeplugd met de wereld, in tegenstelling tot de zes totaal geïsoleerde jaren die ik hier vroeger doorgebracht heb in armoede.. Mijn pensioen is inderdaad niet erg hoog boven de armoedegrens |
Citaat:
Ik heb zeer veel woningonzekerheid gekend en lange perioden van adresloosheid |
Citaat:
Maak er geen gewoonte van |
Citaat:
|
Citaat:
Toch bedankt voor het stemmen. De armen van geest die dit forum bezoeken, dat zijn legioenen |
Citaat:
Armen zoeken, zodat je hen kan zeggen: "nou, jij bent eigenlijk niet echt arm, ik ben veel armer". En dan schrik je ervan dat je in een isolement bent terechtgekomen? |
Citaat:
Ik schrik daar niet van, ik heb daar geen schrik van, en ik ben ook niet meer arm, en het totaal isolement heb ik zelfs zelf opgezocht. Waarbij de armoede echt behulpzaam was als inleidende beweging. . ER is al een lijst van miljonairs op dit forum, door C2C, dus mocht er ook een voor armen komen. Er was ook al een lijst van veelverdieners, door wijlen Eigenzinnig. Verder ben ik oprecht benieuwd naar en bezorgd voor lotgenoten |
Al wie hier durft posten dat hij arm is, liegt dat hij zwart ziet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be