![]() |
Onbekwame flikken hebben zich weer geamuseerd
Een jeugdhuis uiteenkloppen voor een beetje nachtlawaai. http://www.youtube.com/watch?v=1xpQ7...layer_embedded
De beproefde truc die flikken wel meer toepassen, eerst mensen uitdagen en provoceren zodat de flikken kunnen aanvallen. |
Kheb de flikken niet zien kloppen.Het jeugdhuis ligt in een woonwijk dus hebben er veel mensen last van nachtlawaai.Waarschijnlijk zijn er verschillende waarschuwingen geweest voordat er tot ontruiming werd overgegaan, na de ontruiming was er nog steeds nachtlawaai.Vuile flikken, was hard genoeg om veel mensen wakker te houden.Dus op het gedrag van de flikken valt niet veel te zeggen,op het gedrag van sommige jongeren wel.Sommige verwende jongetjes moeten eens leren luisteren als hun bevolen wordt de nachtrust van de mensen te respecteren:evil:
|
Niet juist.
De flikken moeten de verantwoordelijke uitbater ter orde roepen, en hem waarschuwen dat bij een volgende interventie het jeugdhuis dicht moet. Als hij terug moet komen om het jeugdhuis stil te leggen, moet hij eerst het bevel tot sluiting aan de uitbater geven. De uitbater legt de muziek stil, en de algemene verlichting moet aangaan. De uitbater (de verantwoordelijke van dit jeugdhuis) moet de kans krijgen uit eigen beweging zijn zaak stil te leggen, waarna 2 agenten kunnen afroepen dat de zaak dicht gaat. Hier zijn ze bij de 3de keer met een zwerm flikken binnengevallen met veel machtsvertoon. Maw, de flikken hebben bewust geprovoceerd, wat niet de slimste methode is om een massa volk in een kleine ruimte uiteen te drijven. Bovendien hebben ze mogelijks bezoekers en omwonenden van dit jeugdhuis in gevaar gebracht, want in een gesloten omgeving kan paniek uitbreken. |
Die linksen toch, de flikken uitdagen en dan komen janken als ze op hunne smikkel krijgen.
|
Die rechtsen toch, mensen komen uitdagen en onwettig handelen en dan klagen dat de opgepakten vrij komen. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of is een fuiforganisator verantwoordelijk voor de acties van ieder die amok begint te maken op de fuif? Wat ga je dan doen als organisator wanneer er een stelletje morco's of wannabe hells angels langswaait? |
Citaat:
|
Citaat:
De procedure in dit geval veranderd niet: muziek uit, licht aan en omroepen dat iedereen het gebouw moet verlaten. Dit laatste kan je overlaten aan de flikken, die dit op een normale kalme manier moeten doen. Binnenstormen met 10 tallen flikken is het debielste wat ze kunnen doen. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan u verzekeren dat ik meermaals dronken organisatoren zag...:-D |
ik vond het politieoptreden maar flauwtjes, ik hoop dat ze in het vervolg een doormeppen!
|
Ik ga liever niet naar fuiven die zo amateuristisch georganiseerd zijn dat de flikken er aan te pas moeten komen.
En als een fuif iemands nachtrust verstoort op illegale wijze, dan moet die mens geholpen worden binnen de vijf seconden na aankomst van de politie. En daar moet daar niets komma niets geroepen worden dan dat de flikken klootzakken zijn of wat dan ook. . |
Kvind het spijtig dat de legerdienst is afgeschaft,er waren zeker negatieve kanten aan,maar het leerde wel dat je je moet houden aan bepaalde regels.Eens je haartjes geschoren en je uniformpje aan kan je ni meer bij mama gaan klagen omdat het eten niet lekker was,of omdat die stoute sergant je een veldjanet eigen tuin:-Pnoemde.Kben nu erg aant inhakken op je persoontje maar jij hebt zware kritiek gegeven op mensen die hun werk doen en die proberen om de regels van een samenleving toe te passen.Tip;geef het volgende feestje in je
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gij zijt hier zeker een roman fleuve aan het schrijven in honderd afleveringen over de flikken?
Kan je niet eens een ander draadonderwerp bedenken? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be