![]() |
11 jaar geleden
Het is nu 11 jaar geleden, maar ik herinner het me als was het gisteren.
|
De staatsgreep van Pinochet was in '73 hoor.
Misschien heb je het over de herdenking van de Griekse overwinning op de Perzen? |
![]() |
Citaat:
|
a terribel blow for our economie
|
Citaat:
Enfin, tenzij u het natuurlijk hebt over de Griekse overwinning, die juich ik toe. |
Citaat:
|
Had dit reeds elders gepost, maar lijkt hier ook aangewezen:
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Ik ben geen dramaqueen die zich elk jaar opnieuw loopt aan te stellen met dat non-event hoor. |
Gelukkige 11 september iedereen!
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Tenzij het ene leven meer waard is dan een ander. Genocides iemand? http://nl.wikipedia.org/wiki/Genocid...nocides.5B7.5D 1.000.000 Rwandezen in 100 dagen. Dat zijn er 10.000 per dag, 3 maanden lang. En jij maakt een droevig draadje over 3000 Amerikanen 10 jaar terug? |
Citaat:
Het was een spectaculaire aanslag, met een paar duizend doden en die duidelijk aantoont waar de agressieve religie bij uitstek, met name de Islam, toe in staat is. En vooral, wat een natie kan overkomen wanneer het, uit nalatigheid of soms ook uit naieve political-correctness, nalaat op dat punt alert te zijn. |
Citaat:
|
Sixty million children die of hunger each decade.
|
Citaat:
Zoals Liederik zegt, wat met al die andere miljoenen die al het leven lieten door de oorlogsindustrie? |
Die epische dag zal men niet snel vergeten. Spijtig dat er sindsdien geen soortgelijke aanslagen gepleegd zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gebeuren markeert ook een ommekeer in de manier van oorlogvoeren. Zonder mobilisatie, oorlogsverklaring en uniformen, en zonder waarschuwing, met dagdagelijks burgerlijk materiaal ( lijnvliegtuigen). Zodat je in feite leeft met het besef dat elk moment een ramp kan gebeuren, gelijk wat je aan het doen bent, gelijk waar je rondloopt. Een soort zwaard van Damocles dat boven je hoofd hangt : het terrorisme- gevaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be