![]() |
Ik wou toch maar even zeggen dat de forummeeting vandaag een succes was. De afwezigen hadden ongelijk mijns inziens want het was gezellig.
Aanwezig waren - 1handclapping (organisator) - Pelgrim - Sancho - Stevennr1 - Spetsnaz - Oriana - Maarten Malaise - Foundation - Rainman Misschien gaat 1handclapping hierover nog wel een verslagje schrijven ? ;) |
Ja, graag een verslag! Waar was het, en waarom daar?
Volgende keer in Brussel? |
Citaat:
Ik denk volgende keer in Leuven (Rainman zei zoiets) maar mij maakt dat niet uit hoor. |
Ik kom graag terug. Jammer dat sommigen, die met veel bombarie hadden aangekondigd er te zijn, er uiteindelijk niet waren (Guderian?)
|
Het was fijn en boeiend, zo mogen er meer zijn. En idd spijtig van Guderian, we hebben hem gemist. :lol: [size=2]En natuurlijk werden ook alle andere forummers gemist.[/size]
|
8) Ik hoop erbij te zijn next time in Leuven 8)
|
ik wil mijn foto's liever niet op dit forum terug zien voor Jan Publiek, maar ik zou ze wel graag willen hebben. De aanwezigen mogen ze van mij ook zien.
Geef je een seintje wanneer ze ergens staan? |
De foto's vind je op http://dump.spetsnaz.be/forummeeting/
(kan nog wel uitgebreid worden in de komende dagen) |
Citaat:
(Ik vraag er gewoon geld voor, als er foto's van mij online staan :wink: ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ah, da's al beter! :D |
Citaat:
|
Twas zeker leuk om de pixels op uw scherm ook eens in real life te zien :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stel voor dat we een oproep doen aan... forumleden om de volgende keer aanwezig te zijn.
Jan Van Denberghe mag gerust wachten op de keer na Leuven, want dan had ik graag een meeting in Kortrijk gedaan Maar ik vind dat Vicky er nu in Leuven maar moet bij zijn of iemand anders die op een lijst gestaan heeft en een paar 1000 stemmen bijeenvergaarde en niet verkozen is. Ik denk dat zo iemand leuke anekdotes heeft die niet op een forum geschreven worden. & vanzelfsprekend de Patriot en Jan Hyoens |
Citaat:
|
Spring - Met de trein naar Oostende!
[size=1]Excuses dak mijn kop niet heb laten zien, mijn vriendin was te druk bezig met winkelen ;) (en ik mocht de paraplu dragen! ;))[/size] |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be