![]() |
Dringend beveiliging gevraagd voor nieuwe spammers!
Vb, een minimum aantal berichten terug invoeren vooraleer je een nieuwe draad kunt oprichten.
En eventueel ook de IP adressen controleren van eerdere gebannen forumleden, vooraleer ze een nieuw account kunnen aanmaken. |
De flikken erbij halen
|
Als je het onnozel ventje wil uithangen, moet je weer niet verschieten dat anderen U degraderen tot forumtrol.
|
Citaat:
Het is niet, omdat jij allergisch bent voor flikken, en er al twintig dubbeldraden tegen opende, dat een forum zich niet via de flikken zou mogen beschermen tegen hardnekkige trollen. De flikken geven nog altijd de beste beveiliging;-) |
Citaat:
IP adressen controleren: nutteloos. http://en.wikipedia.org/wiki/Proxy_server |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De goeien moeten het maar bekopen met de slechten :cheer: |
Ik ken geen enkel internet-forum, waar het gemakkelijker is dan hier om een account aan te maken. Dagelijks vliegen de nieuwe accounts ons hier om de oren, meestal accounts die we na het aanmaken niet meer tegenkomen in de debatten......
Bij de meeste andere fora, die ik bezoek, duurt het toch één of twee dagen eer je account gevalideerd is. Hier gaat dat blijkbaar allemaal automatisch en zonder enige controle. |
Citaat:
Maar doe gerust een ander, beter voorstel. |
Citaat:
|
Citaat:
2 keer het zelfde zeggen. |
Citaat:
|
pfff, doe voort en zie niet om, zijn mijn grootvader altijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Getrol door permabans is een strafbare en vervolgbare overtreding waarop trollen politioneel kunnen aangesproken worden. Verder heb ik al dikwijls genoeg opgeworpen dat een forum als dit altijd permanent minstens 1 mod aanwezig moet hebben, behalve misschien in de diepe nacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op een niet nader genoemd forum heeft de webmaster de spammers duidelijk gemaakt dat hij niet zal aarzelen om juridische stappen te ondernemen en heeft daarbij niet nagelaten dat ieder uur werk dat hij aan hen heeft tegen een vast bedrag getarifeerd wordt en deel zal uitmaken van de klacht tegen de spammers.
Dat hielp ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be