Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   Libische betogers vermoorden ambassadeur VS (https://forum.politics.be/showthread.php?t=176485)

Derk de Tweede 12 september 2012 11:21

Libische betogers vermoorden ambassadeur VS

Wat een stelletje losers.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/5444/...adeur-VS.dhtml

Antoon 12 september 2012 11:59

Tja, "moslims beledigen" is ook een reden om mensen te vermoorden.

Soms vraag ik mij af wanneer moslims vinden dat ze eens "geen reden" hebben om mensen te vermoorden.

Big time losers.

eno2 12 september 2012 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6322453)

Soms vraag ik mij af wanneer moslims vinden dat ze eens "geen reden" hebben om mensen te vermoorden.

Big time losers.

Never better said

parcifal 12 september 2012 12:06

De film van Sam Bacile over Mohammed die blijkbaar de reden is, is redelijk provocerend. (en overigens bijzonder slecht gemaakt naar wat ik gezien heb. http://www.youtube.com/watch?v=qmodVun16Q4 )

Blijkbaar wordt dat nu door provocateurs gebruikt, de gevoeligheid en oneindige stomheid van grote groepen moslims kennende.

Herr Oberst 12 september 2012 12:12

Citaat:

Big time losers.

Tja, de Amerikanen hebben er zelf voor gezorgd dat dit geteisem terug de dienst kan uitmaken in Libië en Egypte.

Dade 12 september 2012 12:12

iets met boontje en loontje

http://static.vg.no/uploaded/image/b...324411_395.jpg

Had die geen peloton mariniers bij zich om zich te beschermen ?

Derk de Tweede 12 september 2012 12:19

Citaat:

Big time losers.

Reken maar dat dit een staartje krijgt.

Lampedeir 12 september 2012 12:27

De vraag is..wie heeft hen weer zitten opstoken...ofwel zijn het daar allemaal moderne mensen die de media en cultuur op de voet volgen.
Ik durf er voor wedden dat niemand van die film gehoord had..

Karel Martel B 12 september 2012 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 6322472)
Tja, de Amerikanen hebben er zelf voor gezorgd dat dit geteisem terug de dienst kan uitmaken in Libië en Egypte.

U bent niet verkeerd.

Karel Martel B 12 september 2012 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir (Bericht 6322487)
De vraag is..wie heeft hen weer zitten opstoken...

Als Obama de verkiezingen hierdoor verliest zal het natuurlijk weer een rechtse samenzwering geweest zijn... :roll:

Kasumi 12 september 2012 15:06

Dat komt er van als je het staatshoofd tevens terroristenbestrijder Khadaffi omlegt en terroristen aan de macht helpt.

Moge er nog vele aanslagen volgen, nu ze zich vervelen en hun wapens een laagje stof liggen te happen.

Kasumi 12 september 2012 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6322649)
Als Obama de verkiezingen hierdoor verliest zal het natuurlijk weer een rechtse samenzwering geweest zijn... :roll:

:lol:

Er moet wel meer gebeuren dan dit. Primaat Romney zal nooit een schijn van kans maken.

Munglik 12 september 2012 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6322649)

Wishful thinking.

Kasumi 12 september 2012 15:48

Frontpage CNN:

How al Qaeda got foothold in Libya

Hoe komt die verrassing nu uit de lucht vallen, toch?

Wautd 12 september 2012 15:51

Religieuze fanatici slaan aan het moorden omdat hun profeet wordt afgebeeld als een moordenaar. Ze doen weer hun best om het punt van die film te bewijzen.

kelt 12 september 2012 17:07

Het meest "ambetante" voor de Libische regering is dat er nogmaals aan herinnerd wordt dat aanzienlijke aantallen oorlogswapens "rondzwerven" in het land,buiten de controle van de overheid,en dat er,dat is nu weer eens bewezen,mensen bereid zijn tot felle en doelgerichte aktie...

Inderdaad...wie zit hierachter.
We kunnen heel veilig aannemen dat 90% van de Libische bevolking niet eens toegang heeft tot het internet en bijgevolg niet tot "viral versies" van betreffend filmpje....terwijl het onwaarschijnlijk is dat video-DVD's etc al overal in omloop waren......(het is tenslotte China niet).
We weten onderhand al dat in de ontwikkelingslanden mannetjes in staat zijn tot de meest zelfvernietigende dingen op basis van "horen zeggen".(hier tokkelen we boosweg wat zinnetjes in het forum :oops: )..dus nogmaals...wie "zegde" het.....Ik neem aan dat de Libische autoriteiten,en zeker die van Benghazi dat wel gaan uitzoeken,en ze zullen NIET lief zijn voor de betrokkenen....

Voor de VS is het nu wel duidelijk,ondank is des werelds loon,alweer een land erbij waar het ambassadepersoneel een ferme bescherming door minstens een peleton Marines zal mogen krijgen....bovenop de al aanwezige-(en overrompelde-) veiligheidsmensen

:?

Derk de Tweede 12 september 2012 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6322764)
Dat komt er van als je het staatshoofd tevens terroristenbestrijder Khadaffi omlegt en terroristen aan de macht helpt.

Moge er nog vele aanslagen volgen, nu ze zich vervelen en hun wapens een laagje stof liggen te happen.

Oproep tot geweld?:evil:

Derk de Tweede 12 september 2012 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 6322925)
Het meest "ambetante" voor de Libische regering is dat er nogmaals aan herinnerd wordt dat aanzienlijke aantallen oorlogswapens "rondzwerven" in het land,buiten de controle van de overheid,en dat er,dat is nu weer eens bewezen,mensen bereid zijn tot felle en doelgerichte aktie...

Inderdaad...wie zit hierachter.
We kunnen heel veilig aannemen dat 90% van de Libische bevolking niet eens toegang heeft tot het internet en bijgevolg niet tot "viral versies" van betreffend filmpje....terwijl het onwaarschijnlijk is dat video-DVD's etc al overal in omloop waren......(het is tenslotte China niet).
We weten onderhand al dat in de ontwikkelingslanden mannetjes in staat zijn tot de meest zelfvernietigende dingen op basis van "horen zeggen".(hier tokkelen we boosweg wat zinnetjes in het forum :oops: )..dus nogmaals...wie "zegde" het.....Ik neem aan dat de Libische autoriteiten,en zeker die van Benghazi dat wel gaan uitzoeken,en ze zullen NIET lief zijn voor de betrokkenen....

Voor de VS is het nu wel duidelijk,ondank is des werelds loon,alweer een land erbij waar het ambassadepersoneel een ferme bescherming door minstens een peleton Marines zal mogen krijgen....bovenop de al aanwezige-(en overrompelde-) veiligheidsmensen

:?

Zie:
http://www.nu.nl/buitenland/2907948/...ers-libie.html

Antoon 12 september 2012 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 6322955)
Oproep tot geweld?:evil:

Ligt in hun genen. Dat merken we elke dag in het nieuws.

Antoon 12 september 2012 17:57

"The United States Ambassador to Libya killed by a Muslim Mob being dragged through the street of Benghazi Libya .
Ambassador Stevens God rest your soul."

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be