![]() |
Sam Bacile " the Muhammed movie"
http://www.youtube.com/watch?v=iC6yGzpSvjU
Om deze film staat de islam wereld weer op zijn kop. Satire en de Islam zal altijd een onmogelijke combinatie blijven. |
Nou, "film"...
Het trekt op niets, slecht gemaakt, is niet grappig, niet informatief, niet onderhoudend enz. Gemiste kans. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, daar kan iets inzitten. |
Citaat:
|
Niet gekeken maar het ziet er verschrikkelijk saai uit. Er zijn wel verschillende mensen voor afgemaakt. We kunnen beter geen moslims meer provoceren en gewoon doen wet ze zeggen. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het wordt tijd dat men een internationale wet stemt dat het schofferen van voor bepaalde volkeren heilige persoonlijkheden VERBIED zoals Boedha, Profeet Mohammed, Jezus, Mozes, Confucius, enz....zo zal men ook rust garanderen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sam Bacile bestaat niet. Wijzig de topic titel alvast maar en maak er : neo con productie van.
http://www.rawstory.com/rs/2012/09/1...into-question/ |
Citaat:
Geen discriminatie, iedereen gelijk voor de wet en als we alleen al kijken naar de beledigende moslim filmpkes op Youtube gaan er al een heel pak moslims hun pietje verliezen onder het kapblok. Heilige persoonlijkheden beledigen kan slechte smaak zijn, of niet, maar het is een fundamenteel recht. Daar gaan Moslims mee moeten leren leven, niet enkel zij kunnen on- en andersgelovigen beledigen, omgekeerd dus ook. De Islam moet juist meer beledigd worden als tegenreactie, ooit zullen ze het wel snappen als we het maar blijven doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik keur het af dat die diplomaat aangevallen werd en vermoord, ik vind het zelfs shokerend dat zoiets gebeurd is Te erg zelfs Maar wat wordt nu veroorzaakt? Beste mensen vergeet niet dat om een vuur te ontvlammen, je gewoon een kleine "vonk" nodig hebt en dan kan een VUURHAARD ontstaan Amerika stuurt nu soldaten naar daar, en dit zal weeral een kettingreactie creeren, ondertussen zie ik op islamitische fora en facebook pagina 's de verontwaardiging groeien, ik hou m'n hart vast, de aardolie prijzen zijn al zo historisch hoog, de crisis woedt nog steeds en dit kan men missen als kiespijn Ik vind gewoon dat men "consequent" moet zijn: als men geen negationistische en anti semitische uitspraken mag maken waar ik akkoord mee ben overigens dan vind dat men dit ook moet doen met andere zaken zoals het schofferen van persoonlijkheden die bij sommige volkeren heilig zijn, als men deze unieke wet kan stemmen, dan is dat een primeur |
Citaat:
Ik ben zoals Bart Dewever ook tegen "fundamentalisme en zotte gasten" Het beledigen geeft alleen maar een averechts effect |
Toen Ingrid Lieten, haar kritiek gaf, hoe heeft Kris Peeters gereageerd?????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be