Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   voederbakjes & n-va, een mooi verhaal (https://forum.politics.be/showthread.php?t=176545)

peter1962 13 september 2012 20:50

voederbakjes & n-va, een mooi verhaal

Prachtig, een verhaal uit het echte leven. Eigenlijk alleen spijtig dat die vervelende Zuhal Demir zich geroepen voelt om deze fijne dame ongevraagd te komen verontschuldigen. Laat haar als kandidate haar mooie gedachtengoed toch uitdragen !
http://www.standaard.be/artikel/deta...20912_00293727

jump in the box 13 september 2012 20:57

Oudjes van 60 jaar die best hun woning zouden verlaten is ook een mooi verhaal.

Salvadorii 13 september 2012 21:00

Et alors?

Zijn er volgens u te weinig illegalen in Belgie of wat? Of profiteren ze gewoon te weinig?

Brakelaar 13 september 2012 21:07

in feite klopt haar verhaal als een bus,ze slaat er nagels met koppen,maar velen zijn er blind voor....

De schoofzak 13 september 2012 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6325067)
Prachtig, een verhaal uit het echte leven. Eigenlijk alleen spijtig dat die vervelende Zuhal Demir zich geroepen voelt om deze fijne dame ongevraagd te komen verontschuldigen. Laat haar als kandidate haar mooie gedachtengoed toch uitdragen !

Dat verhaaltje is al twaalf keer toegekomen in mijn mailbox.

Ikzelf heb het nooit doorgezonden. Omdat het "mijn stijl niet is".
Maar die twaalf mensen die het me toegezonden hebben, zijn brave mensen, met wellicht een andere mening.

Et alors ?

.

Robrecht de Fries 13 september 2012 22:00

Citaat:

Als metafoor is daar niets mis mee. Klopt in feite. Een tomeloze immigratie verhindert een degelijke immigratie voor wie het nodig heeft en een leefbare wereld voor wie die immigratie financiert.

peter1962 13 september 2012 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6325097)
Dat verhaaltje is al twaalf keer toegekomen in mijn mailbox.

Ikzelf heb het nooit doorgezonden. Omdat het "mijn stijl niet is".
Maar die twaalf mensen die het me toegezonden hebben, zijn brave mensen, met wellicht een andere mening.

Et alors ?

.

Et alors ?

de selektieve verontwaardiging is hier wel present moet ik zeggen. Je legt zowat op elke slak zout voor zover het uitschuivers van niet n-va leden betreft maar als hier een ronduit crapuleuze en pure vlaams blok mededeling van een n-va kandidate naar voren komt behandel jij dat als een fatis divers ?

Supe®Staaf 13 september 2012 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6325174)
Et alors ?

de selektieve verontwaardiging is hier wel present moet ik zeggen. Je legt zowat op elke slak zout voor zover het uitschuivers van niet n-va leden betreft maar als hier een ronduit crapuleuze en pure vlaams blok mededeling van een n-va kandidate naar voren komt behandel jij dat als een fatis divers ?

Verwacht je anders van partijslaafjes in volle preëlectorale overwinningsroes?

Robrecht de Fries 13 september 2012 22:06

Citaat:

Et alors ?

Mag N-VA nu in het cordon?

fcal 13 september 2012 22:15

Citaat:

Et alors ?

Ja het slak zijn heeft zo zijn nadelen. Het zout vreet deze slijmigaards aan en belemmert de reeds krappe verstandsgave van deze gevoelige linksvoelende dieren. Zij kennen ook het verschil niet tussen het schieten met een kalasjnikov op de ordehandhavers als 'faits divers' en boutades.

peter1962 13 september 2012 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robrecht de Fries (Bericht 6325182)
Mag N-VA nu in het cordon?

nee, en daar hebben we het al dikwijls over gehad ;-)

Robrecht de Fries 13 september 2012 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6325198)
nee, en daar hebben we het al dikwijls over gehad ;-)

Dan was je initiële reactie toch wat - laat ons zeggen - 'overdreven'? ;-)

Robinus V 13 september 2012 22:17

N-VA verblokt. Zulke dingen krijg je, als je duizenden ex-VB'ers in je partij opneemt, en niet slechts tientallen zoals bij andere partijen...

...het Vlaams Belanggehalte van de kandidaten zal navenant zijn, dus als je zonder nadenken in je gemeente zomaar op N-VA stemt omdat het N-VA is, vanwege een gefantaseerd nationaal belang of whatever, dan zou je onbewust de hevigste racisten kunnen steunen.

Garry 13 september 2012 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jump in the box (Bericht 6325078)
Oudjes van 60 jaar die best hun woning zouden verlaten is ook een mooi verhaal.

Oudjes van 60 J ? Wil jij wel eens opletten wat ge zegt, snotneus!!!:lol:

Robinus V 13 september 2012 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robrecht de Fries (Bericht 6325201)

Wat is er overdreven aan zijn initiële reactie?

De N-VA zit zo'n beetje vol racisten en dat mag geweten zijn. We moeten niet de kop in het zand steken. (Een spreekwoord dat de stereotype nationalist initieel vaak gebruikte.)

Amon_Re 13 september 2012 22:20

Citaat:

Kan er me iemand even zeggen wat er zo schokkend is aan wat ze schreef? Ik zie het niet.

Robrecht de Fries 13 september 2012 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6325202)
N-VA verblokt. Zulke dingen krijg je, als je duizenden ex-VB'ers in je partij opneemt, en niet slechts tientallen zoals bij andere partijen...

...het Vlaams Belanggehalte van de kandidaten zal navenant zijn, dus als je zonder nadenken in je gemeente zomaar op N-VA stemt omdat het N-VA is, vanwege een gefantaseerd nationaal belang of whatever, dan zou je onbewust de hevigste racisten kunnen steunen.

Een stok gevonden?

Hier heb je er nog één.

Amon_Re 13 september 2012 22:22

Citaat:

Et alors ?

Dit is zelfs geen fait divers. Er is niets schokkend, extreem of racistisch aan die tekst.

peter1962 13 september 2012 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robrecht de Fries (Bericht 6325201)

Enkel gedreven door pure menslievendheid, laat da menske toch haar boodschap brengen !!! Straks denkt ze nog dat Zuhal haar viseert omwille van raciale redenen :magniet:

Robrecht de Fries 13 september 2012 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6325208)
Wat is er overdreven aan zijn initiële reactie?

De N-VA zit zo'n beetje vol racisten en dat mag geweten zijn. We moeten niet de kop in het zand steken. (Een spreekwoord dat de stereotype nationalist initieel vaak gebruikte.)

U beledigt zo maar kwansuis iedereen die voor N-VA stemt? Als generalisering kan dat echt wel tellen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be