![]() |
voederbakjes & n-va, een mooi verhaal
Prachtig, een verhaal uit het echte leven. Eigenlijk alleen spijtig dat die vervelende Zuhal Demir zich geroepen voelt om deze fijne dame ongevraagd te komen verontschuldigen. Laat haar als kandidate haar mooie gedachtengoed toch uitdragen !
http://www.standaard.be/artikel/deta...20912_00293727 |
Oudjes van 60 jaar die best hun woning zouden verlaten is ook een mooi verhaal.
|
Et alors?
Zijn er volgens u te weinig illegalen in Belgie of wat? Of profiteren ze gewoon te weinig? |
in feite klopt haar verhaal als een bus,ze slaat er nagels met koppen,maar velen zijn er blind voor....
|
Citaat:
Ikzelf heb het nooit doorgezonden. Omdat het "mijn stijl niet is". Maar die twaalf mensen die het me toegezonden hebben, zijn brave mensen, met wellicht een andere mening. Et alors ? . |
Citaat:
|
Citaat:
de selektieve verontwaardiging is hier wel present moet ik zeggen. Je legt zowat op elke slak zout voor zover het uitschuivers van niet n-va leden betreft maar als hier een ronduit crapuleuze en pure vlaams blok mededeling van een n-va kandidate naar voren komt behandel jij dat als een fatis divers ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
N-VA verblokt. Zulke dingen krijg je, als je duizenden ex-VB'ers in je partij opneemt, en niet slechts tientallen zoals bij andere partijen...
...het Vlaams Belanggehalte van de kandidaten zal navenant zijn, dus als je zonder nadenken in je gemeente zomaar op N-VA stemt omdat het N-VA is, vanwege een gefantaseerd nationaal belang of whatever, dan zou je onbewust de hevigste racisten kunnen steunen. |
Citaat:
|
Citaat:
De N-VA zit zo'n beetje vol racisten en dat mag geweten zijn. We moeten niet de kop in het zand steken. (Een spreekwoord dat de stereotype nationalist initieel vaak gebruikte.) |
Citaat:
|
Citaat:
Hier heb je er nog één. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be