![]() |
Eerste presentatrice met hoofddoek op Vlaamse tv
We gaan de Egyptische toer op, daar hebben ze sinds de machtsovername van de Moslimbroeders ook hoofddoeken op TV.
Citaat:
|
Dat zijn nogal duidelijke tetten voor een moslima, enerzijds een verhullende sluier maar anderzijds duidelijk zichtbare borsten. Daar gaan de moslims niet blij mee zijn. :)
|
Het is een commerciële zender daar kunnen ze hun goesting doen he.
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, die mossels zien niet in hoe belachelijk ze zijn met enerzijds hun zedigheidsdoekskes om hun erotiserende haren af te schermen voor moslimogen, en anderzijds haar prompte tetten. |
Een vreemdelinge op tv; zo nieuw is dat niet. Jammergenoeg. Of ze nu een hoofddoek, een slazwierder dan wel een pruik op haar kop heeft speelt geen rol.
|
Citaat:
|
Dit is een trieste dag voor de westerese vrouw in het algemeen.
Een TV station propageert openlijk de leer van de onderwerping en de onderdrukking van de vrouw. De westerse vrouwen vinden dat blijkbaar prima. Zij zijn electoraal met 51%. Ainsi soit il.....de westerse vrouw werpt de handdoek en vindt het niet nodig om voor haar rechten op te komen...moeten ze later niet komen janken hé.... |
Wat is de bedoeling van deze obscure internet zender ? In de belangstelling komen door een doekwezen te laten presenteren ? Hopen die zo uit het obscurantisme te geraken ?
Beetje choqueren om aandacht te krijgen ? Lekker onconventioneel doen ? In 99,999999% van de gevallen zijn TV presentatrices overal in de wereld mooie of toch minstens leuk ogende dames. Hier kiest men bewust een dik meisje, met een doek op haar kop. Het enige dat nog ontbreekt is een een snor, zoals bij die saoudische judoka op de olympische spelen. De verantwoordelijke van die zender moet een cynisch man zijn, die zit ons allemaal uit te lachen en steekt zijn middenvinger op. |
Citaat:
Als de geldzak spreekt, dan zal de hoofddoek snel in de prullenbak liggen. |
Citaat:
Anderzijds heb ik zo iets van: Hélaba meisjes: ik heb mijn ganse leven gevochten voor jullie vrijheden, ik heb steeds en steeds opnieuw jullie kant gekozen om jullie uit de schaduw van de westeuropese Judeo-Christelijke dogmatiek te halen en te laten genieten van de verlichting. En steeds opnieuw zeggen julie: kust mijn (ge weet wel wa) met uw vrijheden en rechten....welnu: Fieseler wordt een dagje ouder en is soms het vechten voor anderen moe...hij zegt zo af en toe na een lange werkweek: kust mijn (ge weet wel wa) toi même. |
Tiens, zijn wij westerlingen dan de enigen die zich moeten aanpassen?
http://www.hln.be/hln/nl/7996/stars/...oofddoek.dhtml |
Citaat:
Meteen de goeie voorschriften, loshangend en compleet zwart, ze mag zich gaan omkleden of anders het voorgeschreven aantal stokslagen. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke reden is er om mannen en vrouwen gescheiden te houden in een moskee? Zelfs de sluier heeft geen echte basis in de teksten van de islam, het is een gewoonte. |
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be