Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Algemeen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Ik heb een berisping gekregen . HELP ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=176610)

Klarekijk 14 september 2012 23:37

Ik heb een berisping gekregen . HELP ?

Ik heb een berisping gekregen , en ik ben nu heel bang . heel bang .

Forummer JO poste het volgende .

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo-

Vrouwen houden zich beter niet bezig met politiek.

Voor mij een uitlating die ons beschaving onwaardig is en totaal niet past in 2012.

Ik heb daarop gereageerd . ga ' t'niet herhalen hoe .

Ik vind het bijzonder triestig , dat figuren die dergelijk verklaringen en gedachtengoed neerpennen , de totale schaamte voorbij zijn , en mensen die daar gevoelig en geschokt op reageren laten berispen .

Wie moet er nu beschaamt zijn ? Ik of hij ?

Diego Raga 14 september 2012 23:52

Moest ik mod zijn, zou ik u ook berispen om bellekentrek te doen en mensen onnodig te verontrusten.
Zelfs al werd je lepralijder door wat je hier allemaal leest, dan nog heeft iedereen het recht om zijn ongezouten mening te zeggen, aangaande bepaalde facetten van onze samenleving, dat is hier in diverse draden al netjes geetaleerd.
Laat dus dat 3hoekske voor wat het is en negeer of reageer, maar gedraag je niet als een strandjannet die vind dat het zand veel te warm is voor z'n tere voetzooltjes.

Klarekijk 14 september 2012 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 6326956)
Moest ik mod zijn, zou ik u ook berispen om bellekentrek te doen en mensen onnodig te verontrusten.
Zelfs al werd je lepralijder door wat je hier allemaal leest, dan nog heeft iedereen het recht om zijn ongezouten mening te zeggen, aangaande bepaalde facetten van onze samenleving, dat is hier in diverse draden al netjes geetaleerd.
Laat dus dat 3hoekske voor wat het is en negeer of reageer, maar gedraag je niet als een strandjannet die vind dat het zand veel te warm is voor z'n tere voetzooltjes.

Ik heb daar helemaal geen schrik van , en ik heb dus ook het recht op mijn ongezouten mening . MET PEPER

Diego Raga 14 september 2012 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6326957)
Ik heb daar helemaal geen schrik van , en ik heb dus ook het recht op mijn ongezouten mening . MET PEPER

Geef die dan aan de betreffende persoon, zonder de meester er bij te halen.

Kodo Kodo 14 september 2012 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6326948)

Voor mij een uitlating die ons beschaving onwaardig is en totaal niet past in 2012.

Ik vind het bijzonder triestig , dat figuren die dergelijk verklaringen en gedachtengoed neerpennen , de totale schaamte voorbij zijn , en mensen die daar gevoelig en geschokt op reageren laten berispen .

Ik zou me grote zorgen maken, Klarekijk! Maar wees blij dat het niet erger geworden is. Je had zomaar een reisverbod kunnen krijgen.

eno2 15 september 2012 00:01

Persoonlijke draad

K&K

mkb 15 september 2012 00:13

Citaat:

:lol:
De rabiate homofoob is gechoqueerd door een seksistische uitspraak.

Klarekijk 15 september 2012 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6326963)
Persoonlijke draad

K&K

Ja meester , nee meester ?

Wat is de essentie meester ?

Is het niet mooi dat ik me persoonlijk zou willen verontschuldigen voor mijn fouten ?

alleen , moeten we nu noodgedwongen gaan toegeven op mensen die vrouwen terug in de achterhoek willen drummen ?

Mag je daar niet geschokt op reageren ?

BESTE ENO2

ALs we op dit forum , op mensen die dergelijke standpunten neer schrijven niet mogen geschokt reageren , dan hoeft het voor mij niet meer .

trouwens ik heb hier al veel ergere dingen over mij heen gekregen en ik ben ook niet gaan blijten .

dan open ik er liever een draad over .

EN .... Trouwen . hier kan je geen persoonlijke draad openen en kan je niemand persoonlijk beledigen .

1 Je kent de persoon in kwestie niet .
2 Iedereen is hier onder een valse naam en je zou al goed gestoort moeten zijn om in dit roddelforum je naam en adres op te geven .
3 Je reageert op wat de andere partij schreef en dus op een feit

Klarekijk 15 september 2012 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 6326973)
:lol:
De rabiate homofoob is gechoqueerd door een seksistische uitspraak.

OEI ? Aanbid hij de profeet ? en mogen de vrouwen daarom niet reageren , niet praten , zich niet mooi kleden , en niet in de politiek gaan ?

Hoog tijd dat onze maatschappij en samenleving gezuiverd wordt van zij die 52 % van de bevolking het zwijgen willen opleggen .

Another Jack 15 september 2012 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6326981)
OEI ? Aanbid hij de profeet ? en mogen de vrouwen daarom niet reageren , niet praten , zich niet mooi kleden , en niet in de politiek gaan ?

Hoog tijd dat onze maatschappij en samenleving gezuiverd wordt van zij die 52 % van de bevolking het zwijgen willen opleggen .

48% van de samenleving zuiveren?

Maar wel gechoqueerd zijn door een macho die hier het haantje komt uithangen??

Klarekijk 15 september 2012 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6327225)
48% van de samenleving zuiveren?

Maar wel gechoqueerd zijn door een macho die hier het haantje komt uithangen??

Haantje zonder inhoud ? of wat ?

Antoon 15 september 2012 15:04

Citaat:

Het kwam van -jo- en u hield er ernstig rekening meer?

:lol::lol::lol:

Derk de Tweede 15 september 2012 17:12

Citaat:

Kop op!

Klarekijk 15 september 2012 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6327690)
Het kwam van -jo- en u hield er ernstig rekening meer?

:lol::lol::lol:

Klopt , en als er nu iemand is waar ik altijd zal tegen in gaan is het , een looser die zegt , dat er veel te veel vrouwen in de politiek zitten .

het soort dat de vrouwen hun mond wil snoeren hoort in de onbeschaafde zandbakken cultuur thuis . hun profeet heeft namelijk 52 % van de bevolking ondergeschikt gemaakt ? wat voor een looser moet ge dan zijn .

En daar zou ik moeten voor zwijgen ? dan zal hunnen stinkenden baard nog wat langer moeten zijn hoor .

Effect 12 december 2012 09:56

Citaat:

Ik heb zo ook al gereageerd op compleet absurde posts, 2012 niet waardig, van u die uiteindelijk in een waarschuwing eindigen. Grappig hoe dat gaat.

Ik heb de indruk dat de moderatie wil dat de scherpste meningen aan linker- en rechterzijde vertegenwoordigd blijven, enig gevoel voor centrum-politiek en het afkeuren van extremisme leidt zeer snel tot infracties. Dat is alleszins mijn ervaring.

Aan de andere kant heeft iedereen het recht op een politieke mening (alhoewel -Jo-'s mening in Nederland verboden is cfr vrouwhatend SGP, alsook zijn nazisme in Duitsland)

Maikel Joosten 12 december 2012 10:26

Ik heb ook een berisping gekregen omdat ik over de schreef ben gegaan toen ik ook op een belachelijk post reageerde en ik ben het er helemaal mee eens dat ik die gekregen heb. Ik ging te ver punt. Dat zal voor u dan ook zo zijn

eno2 12 december 2012 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 6454126)
Ik heb ook een berisping gekregen omdat ik over de schreef ben gegaan toen ik ook op een belachelijk post reageerde en ik ben het er helemaal mee eens dat ik die gekregen heb. Ik ging te ver punt. Dat zal voor u dan ook zo zijn

Tegen wie praat jij?

Maikel Joosten 12 december 2012 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6454167)
Tegen wie praat jij?

Tegen de persoon van de openingspost.

eno2 12 december 2012 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 6454189)
Tegen de persoon van de openingspost.

Ge praat dus tegen permbannelingen?

Maikel Joosten 12 december 2012 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6454192)
Ge praat dus tegen permbannelingen?

Had ik nog niet eens gezien

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be