Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Turtelboom zeer onpopulair (https://forum.politics.be/showthread.php?t=176616)

Salvadorii 15 september 2012 00:31

Turtelboom zeer onpopulair

Volgens de recente peiling van het Laatste Nieuws zou O-VLD op 7,3% afkloppen.

Maar als de vraag 'welke van volgende lijsttrekkers zou u verkiezen als burgemeester?' gesteld wordt, haalt carpetbagger Turtelboom slechts 5,6%.

Met ander woorden zelfs een kwart van liberale kiezers wil haar niet als burgemeester. Chic hé.:-D

Tervergelijking BDW haalt een score van 115% van N-VA stemmen en PJ haalt een procentje minder (tov sp.a stemmers).

Hoe lang zal die prutpartijtje nog bestaan?

Vette Pois(s)on 15 september 2012 00:44

Te lang :-)

Salvadorii 15 september 2012 03:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 6326995)

Nu ge zijt wel een schatje, en ik heb in 't verleden voldoende meningen die uit uw PC kwamen om te beseffen dat ge in de verste verte geen onnozele trien zijt.

Maar te lang?

Vijf zinnen is te lang?

Nu ik denk dat de meeste Vlamingen geen Fox-mislosers zijn. De meeste Amerikanen ook niet.

Salvadorii 15 september 2012 03:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 6326995)

Ik wil U helemaal niet afschrikken van mij te bekritiseren. Dat is uw recht en tevens uw plicht.

De schoofzak 15 september 2012 07:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6327097)
Nu ge zijt wel een schatje, en ik heb in 't verleden voldoende meningen die uit uw PC kwamen om te beseffen dat ge in de verste verte geen onnozele trien zijt.

Maar te lang?

Vijf zinnen is te lang?

Nu ik denk dat de meeste Vlamingen geen Fox-mislosers zijn. De meeste Amerikanen ook niet.

Ze is een bloem.

Geen vijf zinnen te lang; wel vijf minuten te lang.
Dat is het exacte antwoord op uw heel preciese vraag in uw openingspost.

Voor mij blijft het volgende gelden:
stedelingen, of het nu over die van 't stad gaat, over de stroppen of over eender wie, aanvaarden nooit import zonder eerst een lang inburgeringstraject.

.

kelt 15 september 2012 07:51

Nog kortgeleden deed De croo-junior een uitval naar de N-VA dat ze niet moesten proberen om van de gemeenteraadsverkiezingen een soort "nationale" verkiezing te maken...

Jammer genoeg voor hem,en de andere regeringspartners,waren ze wel op het geniale idee gekomen om "nationale corifeen" op verschillende lijsten te plaatsen.......tot zover de eerlijkheid van dergelijke opmerkingen.... :roll:

Maar bon,het zal jammer zijn dat Mevrouw Turtelboom "beschadigd" uit het Antwerpse verhaal komt terwijl ze eigenlijk sterkte nodig heeft voor haar echte functie: op Justitie!

Daar hebben we geen "lokaal beschadigde" politici nodig,maar een fors ingrijpende manager.....

Supe®Staaf 15 september 2012 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6326987)
Tervergelijking BDW haalt een score van 115% van N-VA stemmen

8O8O8O

Another Jack 15 september 2012 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6327097)

Maar te lang?

Vijf zinnen is te lang?

Vette poisson is inderdaad geen onnozele trien, ze antwoordde gewoon op uw vraag.

Uw paranoide en hysterische trekjes beginnen u echt parten te spelen.

Echte Waal 15 september 2012 08:58

Mijn leeuw komt terug van de **** (fijn disco in BXL). Hij nam daar een LSD pilleke en begon te hallucineren: Belgica was een grote safari geworden, en reusachtige hanen met strikjes probeerden hem te pakken wegens "te lang".8O
Wat is "te lang"? Zijn tuig, te lang voor kippen? Worden hanen jaloers??? Er valt niks meer te doen met dit onland. De oplossing: stem NVA.

Salvadorii 15 september 2012 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 6327193)
Nog kortgeleden deed De croo-junior een uitval naar de N-VA dat ze niet moesten proberen om van de gemeenteraadsverkiezingen een soort "nationale" verkiezing te maken...

Jammer genoeg voor hem,en de andere regeringspartners,waren ze wel op het geniale idee gekomen om "nationale corifeen" op verschillende lijsten te plaatsen.......tot zover de eerlijkheid van dergelijke opmerkingen.... :roll:

Maar bon,het zal jammer zijn dat Mevrouw Turtelboom "beschadigd" uit het Antwerpse verhaal komt terwijl ze eigenlijk sterkte nodig heeft voor haar echte functie: op Justitie!

Daar hebben we geen "lokaal beschadigde" politici nodig,maar een fors ingrijpende manager.....

Umm - wat dat Minister van Justitie-gedoe betreft;

Zolang de PS in de regering zit, zal er geen orde op zaken gesteld worden, en dat weten de magistraten, rechters en procureurs ook.

Ten tweede doet die trien dat heel slecht.

Salvadorii 15 september 2012 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6327217)
Vette poisson is inderdaad geen onnozele trien, ze antwoordde gewoon op uw vraag.

Te weinig zonnepitten, Jacky?

Salvadorii 15 september 2012 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6327183)
Ze is een bloem.

Geen vijf zinnen te lang; wel vijf minuten te lang.
Dat is het exacte antwoord op uw heel preciese vraag in uw openingspost.

Voor mij blijft het volgende gelden:
stedelingen, of het nu over die van 't stad gaat, over de stroppen of over eender wie, aanvaarden nooit import zonder eerst een lang inburgeringstraject.

.

Bon, ze is wellicht een schat van een bloem.

En OK ik had misschien moeten inzien dat 'te lang' op mijn laatste zin sloeg.

Helaas (gelukkig) ben ik niet perfect.;-)

Salvadorii 15 september 2012 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6327246)
Mijn leeuw komt terug van de **** (fijn disco in BXL).

Disco is dead baby. Al enkele deccenia.

Citaat:

Hij nam daar een LSD pilleke en begon te hallucineren:
Ik zou onmiddelijk Veeweyde bellen moest ik niet weten dat ge een leugenaar zijt.

Citaat:

Belgica was een grote safari geworden, en reusachtige hanen met strikjes probeerden hem te pakken wegens "te lang".8O
Wat is "te lang"? Zijn tuig, te lang voor kippen? Worden hanen jaloers??? Er valt niks meer te doen met dit onland. De oplossing: stem NVA.
Zoiets heet 'a moment of clarity'. Maar daar weet ge niks van vermoed ik...

mkb 15 september 2012 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6327213)
8O8O8O

Wat is daar zo vreemd aan?

Salvadorii 15 september 2012 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6327217)

Ah, Jacky, als ge even tijd hebt tussen op de schouder van een piraat te klauteren en achter een Duitser te schuilen, vertel eens; Waarom wilt een kwart van de weinige liberale kiezers Turtelboom niet? Is het omdat ze net als De Gucht of de De Croos een verwerpelijke mens is? Of is het gewoon omdat een kwart van die 7% het gaat afbollen richting een echte Vlaamse partij?

quercus 15 september 2012 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6327706)
Bon, ze is wellicht een schat van een bloem.

En OK ik had misschien moeten inzien dat 'te lang' op mijn laatste zin sloeg.

Helaas (gelukkig) ben ik niet perfect.;-)

Méér nog dan een schat van een bloem! Een héél lief poesewoeseke, een klein jolig katje, een roomsoesje ..., een, een ... ik besterf het!!!:silly:

Salvadorii 15 september 2012 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6327213)
8O8O8O

Ga naar de spoed, en vertel hen dat ge aan apoplexie lijdt. :lol:

Salvadorii 15 september 2012 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6327716)
Méér nog dan een schat van een bloem! Een héél lief poesewoeseke, een klein jolig katje, een roomsoesje ..., een, een ... ik besterf het!!!:silly:

Lol - straks denkt ze dat we allemaal stalkers zijn...8O

Salvadorii 15 september 2012 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 6327713)
Wat is daar zo vreemd aan?

Voor mensen die niet 'in the reality based community leven' - zo goed als alles.

Het bewijs: Dat PJ een score van 114% haalt, dat is geen verrassing. Dat is normaal.

Raven 15 september 2012 16:21

Als het aan de crimineel lag, koos hem voor Turtelboom

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be