![]() |
Gevonden!!
Wat is het meest waardevolle artikel of het hoogste bedrag dat je ooit gevonden hebt?
En wat heb je ermee gedaan? Ik vond ooit 50 euro op de parking van dendelhijs (opgewinkeld) en ooit een zak wiet van 150g op de parking van Bobbejaanland (opgerookt). Verder ooit op het jaagpad langs het kanaal een (bleek later) vrij dure hockeystick. (weggeven aan een hockeyend familielid) En op het strand van Westende een ring met (echte) diamant. (weggeven aan mijn moeder) Wat jullie? |
Citaat:
Stevige toeter...8O |
Een stuk van 2 Deense Kronen in een huurauto in Denemarken...
Ik koester sedertdien dat muntstukje(met een gat in) :lol: |
Een blote negerin in mijn bed.
Dat was wel schrikken. |
Een portefeuille met een dikke stapel 2000Bfr-biljetten erin. Tot ik de identiteitskaart checkte: van mijn schoonpapa. :-) Natuurlijk heb ik alles eerlijk teruggegeven....da was nen hele brave mens.
|
Een kilo goedverpakte ongeschonden chocolade op het strand - opgegeten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Een dikke zak wiet op de parking van bobbejaanland.
|
Een leeg flesje Ginder-Ale (brouwerij Martinas) uit 1951.
|
Citaat:
|
Ik vind nooit iets :-(
|
Jaren geleden vond ik 500 gulden (215 euro) in een geldautomaat. Natuurlijk vergeten door iemand.
Gewetenswroeging bracht bij om die 500 pietermannen toch af te geven bij het politiebureau. Volgende dag stond er een oudere dame bij de deur met een bosje bloemen en 50 euro in haar handen. De bloemen heb ik aangenomen, die 50 euro had zij meer nodig dan deze toemalig goedverdienende vrijgezel. Paar jaar geleden vond ik vijf euro op straat, daar hebben mijn dochter en ik een zak patat van gekocht. Verder heb ik weleens hash gevonden en een doosje methadon. Die methadon heb ik ook afgegeven aan de politie. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be