![]() |
Franse regering verbiedt anti-Amerikaanse betogingen
.
Eindelijk een Europees land dat er aan begint. Ik hoop dat er meer gaan volgen! Hoog tijd dat ze die Islamisten aanpakken. Citaat:
![]() ![]() |
Kijk, rekening gehouden met de omstandigheden (de moord op een Amerikaanse ambassadeur!) vind ik dat er deze keer wél wat verder moet worden gegaan.
Al de aanvoerders van die betoging: wég Franse nationaliteit (als ze die dan al bezitten) en het eerste het beste vliegtuig in dat naar hun moederland vertrekt. Met verbod nog ooit een stap op het Europese grondgebied te zetten. De anderen: zes maanden lang werk van openbaar nut uitvoeren onder strenge controle en uitwijzing ook als stok achter de deur houden. Verder hoge boetes voor alle aanwezigen. Geloof me, als iemand eindelijk de moed vond om dit soort maatregelen te treffen dan zouden we zeker dertig jaar lang gespaard blijven van dit soort betogingen. Nogmaals, ER WERD EEN AMBASSADEUR VERMOORD. |
Citaat:
|
Een verbod op het recht van vrije meningsuiting.
Worden consequent dan ook anti-islam betogingen verboden? |
Citaat:
|
Citaat:
Door de amerikanen bejubeld, op aandringen van de joods/zionistische lobby. |
Citaat:
durven betogen voor de Amerikaanse ambassade in Parijs en zo openlijk sympathie voor de moordenaars tonen, d�*t moet gestraft worden. We hebben dat soort mensen hier niet van doen. |
Citaat:
|
Citaat:
'multicul' is iets wat ik mezelf niet zie doen. Er zit namelijk een pogromluchtje aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens het was een aanvraag om een betoging te mogen houden tegen de vrije meningsuiting van andere. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is namelijk een overtreding van de wet op racisme bestrijding. |
Citaat:
De Moslimjongeren in Frankrijk kennende, zouden ze toch auto's in brand steken en huizen vernielen. Het verbod is dus gerechtvaardigd, enkel al door hun gedrag in het verleden. |
Ze moeten hard optreden tegen geweld door demonstranten . Waar ze tegen demonstreren is niet van belang.
|
Citaat:
Een ambassade aanvallen is zo goed alseen oorlogsdaad. Toestaan dat een ambassade wordt aangevallen is een grote NO NO. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be