![]() |
Binnenlandse zaken is aan 't blunderen volgens brandweer.
We weten nog niet juist wie of wat aan het blunderen is,
maar we mogen toch veronderstellen bij wie de politieke verantwoordelijkheid ligt ? titel: Brandweer schiet campagne overheid af link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...erheid-af.aspx frappante zin: Brandweerlui onthalen de campagne op hoongelach. “Dit is duidelijk het werk van mensen die nog nooit in een brandend huis hebben gestaan”, klinkt het. tekst: Citaat:
|
De vriendjes van zjowel hebben ondertussen de centen binnen. Wie geeft er iets om wat er in al die brosjurekes en posters staat, er is toch geen kat die ze leest.
|
Dus maw al die evacuatie plannen in hotels en publieke plaatsen zijn ineens niet meer van waarde volgens die brandweerlui.
Het had vollediger gekunnen maar iederen weet dat sensibilisering gaat over enkele punten en dan dit zal moeten herhaald worden en daarbij dan nieuwe zaken kunnen worden verteld. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit ruikt inderdaad weer naar 'vriendjesdienst'. |
Citaat:
Op de werkvloer moet je die plannen ook testen, ondanks dat je daar meer aanwezig bent dan bij je thuis. |
Citaat:
Die brandweerman zal moeten wachten tot er iemand van zijn politieke kleur zit om zelf eens in de kas te kunnen grabbelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij sleurt er dat hier zomaar bij. Mijn zorg is eer: zijn ze daar weer met onze centen aan het smossen, gezien de kritiek van "brandweermannen" en van die Vlaamse directeur die met naam genoemd wordt ? Ik zou daar graag het fijne van weten. En volledig het fijne. Te beginnen met welk precies het probleem is, wie het heeft vastgesteld en hoe .. om te eindigen met wie precies en hoe er geselecteerd is om tot de redactie van het spellement te komen. En waar deze kritiek dan wel vandaan kan komen. Ik roep de N-VA-parlementair die zich met binnenlandse zakken bezig houdt, op om een parlementaire vraag te stellen. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be