![]() |
CGKR: "Wie anti-islamfilmpje online zet is strafbaar"
|
|
Had ik ook gemerkt. Telepathie? :lol:
|
Het CGKR, het syndicaat voor de rellende moslim.
|
Citaat:
WIE roept er op tot geweld in feite? Heb je al drie racistische facistische neonazi's zien betogen bij dat filmke over de hadith? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
"Samen met 'n haatdragende boodschap"?
Dus 'n versie van de k'ran, of 'n paar van die fraaie verzen erbij, en je bent strafbaar! :lol: Staat al op mijne joetjoep Yussuf! |
Het CGKR verspreid weer haat - tegen zichzelf.
Afschaffen die handel. Nu ze dekken zich een beetje in door te zeggen 'met een haatdragende boodschap', maar ze kiezen weer openlijk partij voor Moslims. Wie 'The Temptation of Christ' online zet, dat kan hen niet schelen. Bij deze: Ik haat Mohammed - de paedofiel en mordenaar. Ik haat zijn boodschap, zijn leugens en zelverheerlijking. Wie die loser volgt is gewoon fout bezig. Zo iemand verdiend het niet van respekt te krijgen voor zijn ideeen. Kom nu, loser CGKRkes, ge zult me eenvoudig genoeg kunnen vinden hoor. Klaag me aan. Ik daag u uit slinkse eikels. Maar ge hebt het lef wellicht niet. Losers. Want of ik gestraft wordt of niet, het zal het einde van uw tyrrannie inluiden. Misschien wordt ge zelfs naar een consulaat in Benghazi gestuurd... |
Anderzijds hebben die losers de traditio/huisnegerpartijen weer een pak stemmen gekost. Dus hoewel ze misschien door en door slecht zijn, zelfs een misbaksel als het CGKR heeft zijn positieve kanten.
|
Citaat:
Dit zijn echte gestapo-praktijken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke wetgevende macht heeft dat CGKR? Zijn die verkozen? Die hebben ons dus niets op te leggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
By the way, hebben jullie de pittige commentaartjes gelezen bij het opiniestuk van Bart brinckman op De Standaard? Onze progressieve muzelgatlikkers hebben het niet onder de markt de laatste dagen. Ik moet toegeven dat ik geniet van het leedvermaak. Woehaahaa! |
Citaat:
Nog een héél klein beetje,en dan zijn zelfs gedachten al strafbaar volgens de politieke correcten en hun CGKR clubje.... De nieuwe belgicistische slogan "eigen volk laatst,en wie zijn mond daarover durft opendoen is uiteraard de racist"..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be