Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   CGKR: "Wie anti-islamfilmpje online zet is strafbaar" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=176758)

Antoon 18 september 2012 21:55

CGKR: "Wie anti-islamfilmpje online zet is strafbaar"

Het is amper te geloven, en toch ....

.

circe 18 september 2012 21:57

http://forum.politics.be/showthread.php?t=176757

exact op hetzelfde ogenblik gepost!

Antoon 18 september 2012 22:04

Had ik ook gemerkt. Telepathie? :lol:

Demper 18 september 2012 22:06

Het CGKR, het syndicaat voor de rellende moslim.

circe 18 september 2012 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6331968)
Had ik ook gemerkt. Telepathie? :lol:

groot alarm ja!

WIE roept er op tot geweld in feite? Heb je al drie racistische facistische neonazi's zien betogen bij dat filmke over de hadith?

Robrecht de Fries 18 september 2012 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6331955)

.

Het gewoon alleen online zetten mag blijkbaar wel. :roll:

Citaat:

Wie het anti-islamfilmpje, waartegen overal in moslimstaten wordt geprotesteerd, in België online zet samen met een haatdragende boodschap, riskeert een vervolging door het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding (CGKR). Dat deelt het CGKR zelf mee.

BonBon 18 september 2012 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6331976)
groot alarm ja!

WIE roept er op tot geweld in feite? Heb je al drie racistische facistische neonazi's zien betogen bij dat filmke over de hadith?

Nazi zijn mag niet, Moslim Nazi's blijkbaar wel, zo kennen we 'het centrum' wel. Bewijzen genoeg voor hun haat teksten, gewoon naar het nieuws kijken. :|

SDX 18 september 2012 22:12

"Samen met 'n haatdragende boodschap"?

Dus 'n versie van de k'ran, of 'n paar van die fraaie verzen erbij, en je bent strafbaar! :lol:

Staat al op mijne joetjoep Yussuf!

Salvadorii 18 september 2012 22:13

Het CGKR verspreid weer haat - tegen zichzelf.

Afschaffen die handel.

Nu ze dekken zich een beetje in door te zeggen 'met een haatdragende boodschap', maar ze kiezen weer openlijk partij voor Moslims.

Wie 'The Temptation of Christ' online zet, dat kan hen niet schelen.

Bij deze: Ik haat Mohammed - de paedofiel en mordenaar. Ik haat zijn boodschap, zijn leugens en zelverheerlijking. Wie die loser volgt is gewoon fout bezig. Zo iemand verdiend het niet van respekt te krijgen voor zijn ideeen.

Kom nu, loser CGKRkes, ge zult me eenvoudig genoeg kunnen vinden hoor. Klaag me aan. Ik daag u uit slinkse eikels. Maar ge hebt het lef wellicht niet. Losers.

Want of ik gestraft wordt of niet, het zal het einde van uw tyrrannie inluiden.

Misschien wordt ge zelfs naar een consulaat in Benghazi gestuurd...

Salvadorii 18 september 2012 22:16

Anderzijds hebben die losers de traditio/huisnegerpartijen weer een pak stemmen gekost. Dus hoewel ze misschien door en door slecht zijn, zelfs een misbaksel als het CGKR heeft zijn positieve kanten.

Zenit 18 september 2012 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6331955)

.

Met wat moeien die zich?
Dit zijn echte gestapo-praktijken!

Zenit 18 september 2012 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6331989)

Dus 'n versie van de k'ran, of 'n paar van die fraaie verzen erbij, en je bent strafbaar! :lol:

Vanaf morgen verspreid ik het filmpje naar zo veel mogelijk mensen, met mijn commentaar. Youssouf kan de boom in!

Antoon 18 september 2012 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6331972)
Het CGKR, het syndicaat voor de rellende moslim.

Soms lijkt het echt zo.

Robrecht de Fries 18 september 2012 22:21

Welke wetgevende macht heeft dat CGKR? Zijn die verkozen? Die hebben ons dus niets op te leggen.

daiwa 18 september 2012 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6331989)

Ik wil het nog wel eens zien dat het CGKR die haatdragende en tot geweld en moord oproepende teksten van de koran gaat aanklagen.

daiwa 18 september 2012 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6332000)
Met wat moeien die zich?

2!

Jan van den Berghe 18 september 2012 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6332008)
Ik wil het nog wel eens zien dat het CGKR die haatdragende en tot geweld en moord oproepende teksten van de koran gaat aanklagen.

En sedert wanneer is het centrum bevoegd om in godsdienstige zaken een standpunt in te nemen? Als ik kritiek wil geven op de islam, heb ik daar als burger volledig recht op.

SDX 18 september 2012 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6332004)
Vanaf morgen verspreid ik het filmpje naar zo veel mogelijk mensen, met mijn commentaar. Youssouf kan de boom in!

Vergeet niet om er wat k'ranverzen tegenaan te smijten, kwestie van zeker te zijn dat je er 'n 'haatdragende boodschap' aan toevoegt.

Zenit 18 september 2012 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6332025)
Vergeet niet om er wat k'ranverzen tegenaan te smijten, kwestie van zeker te zijn dat je er 'n 'haatdragende boodschap' aan toevoegt.

Nee, natuurlijk niet!

By the way, hebben jullie de pittige commentaartjes gelezen bij het opiniestuk van Bart brinckman op De Standaard?

Onze progressieve muzelgatlikkers hebben het niet onder de markt de laatste dagen. Ik moet toegeven dat ik geniet van het leedvermaak. Woehaahaa!

Svennies 18 september 2012 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6332000)
Met wat moeien die zich?

Dat dacht ik ook...

Nog een héél klein beetje,en dan zijn zelfs gedachten al strafbaar volgens de politieke correcten en hun CGKR clubje....

De nieuwe belgicistische slogan "eigen volk laatst,en wie zijn mond daarover durft opendoen is uiteraard de racist".....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be