Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2012 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=221)
-   -   c'est reporté. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=176779)

fonne 19 september 2012 17:39

c'est reporté.

Elk jaar legt de premier van dit on-land bij de opening van het parlementair jaar een verklaring af over de toestand van het land, al dan niet bekeken door een roze bril.
Maar dit jaar zal hij dat niet doen. In het vooruitzicht van de gemeenteraadsverkiezingen zou het heel slecht zijn als de mensen de echte toestand van het land zouden kennen. Het volk wordt beter dom gehouden, anders stemt er niemand nog op een sos.
En geen enkele regeringspartij die er ook maar een greintje kritiek op heeft natuurlijk.

Elio Di Rupo reporte « l’Etat de l’Union »

Robrecht de Fries 19 september 2012 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6332925)
Elk jaar legt de premier van dit on-land bij de opening van het parlementair jaar een verklaring af over de toestand van het land, al dan niet bekeken door een roze bril.
Maar dit jaar zal hij dat niet doen. In het vooruitzicht van de gemeenteraadsverkiezingen zou het heel slecht zijn als de mensen de echte toestand van het land zouden kennen. Het volk wordt beter dom gehouden, anders stemt er niemand nog op een sos.
En geen enkele regeringspartij die er ook maar een greintje kritiek op heeft natuurlijk.

Elio Di Rupo reporte « l’Etat de l’Union »

This must be Belgium. :lol:

fonne 19 september 2012 18:40

Di Rupo stelt State of the union uit, parlement blijft in zomermodus

Citaat:

De lokale verkiezingen maken het immers moeilijk om voldoende parlementsleden in Brussel te krijgen.
De gemeenteraadsverkiezingen hebben toch niets met het federale niveau te maken, of hoe zat dat nou weer?

Shadowke 19 september 2012 18:43

ze hebben schrik zeg ik u :clapping:

Eyjafjallajökull 19 september 2012 18:45

Dat gaat nogal een slechtnieuwsshow worden na 14 oktober...

De schoofzak 19 september 2012 19:16

Ze stapelen argumenten op om v-partijen toe te laten een perfecte kiescampagne te voeren.

Merci beaucoup !

.

quercus 19 september 2012 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke (Bericht 6332981)

Daar ben ik van overtuigd. Hun gemoed is bezwaard door een DOODSANGST. 8O8O8O

ViveLaBelgique 19 september 2012 21:08

Elio Di Rupo I ziet het niet zitten om terug van start te gaan. Laat ons hopen dat Bart De Wever I snel in het zadel zit.

Robrecht de Fries 19 september 2012 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6332978)
Di Rupo stelt State of the union uit, parlement blijft in zomermodus

De gemeenteraadsverkiezingen hebben toch niets met het federale niveau te maken, of hoe zat dat nou weer?

"Iek vil oooook bourgemêtre de Mons vorden. Iek hep taar tijdh foor nodik."

Diego Raga 19 september 2012 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6333255)
Elio Di Rupo I ziet het niet zitten om terug van start te gaan. Laat ons hopen dat Bart De Wever I snel in het zadel zit.

Afgaande op de evolutie van uw posts, zijt ge precies de richting van de Vlaams-nationalistische weg aan het uitgaan, gezien de Rue de Belgique stilaan onberijdbaar aan het worden is, zelfs voor de die-hard Belgicisten. :-)

ViveLaBelgique 19 september 2012 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 6333271)
Afgaande op de evolutie van uw posts, zijt ge precies de richting van de Vlaams-nationalistische weg aan het uitgaan, gezien de Rue de Belgique stilaan onberijdbaar aan het worden is, zelfs voor de die-hard Belgicisten. :-)

Ik ben vanaf de uitslag van de verkiezingen in 2010 voorstander van Bart De Wever als federaal premier.

Ik voel me geflatteerd dat jij meent een evolutie waar te nemen in mijn posts. Die is maar niet wat dat standpunt betreft dat ik inderdaad deel met de Vlaams Nationalisten.

Robrecht de Fries 19 september 2012 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6333274)
Ik ben vanaf de uitslag van de verkiezingen in 2010 voorstander van Bart De Wever als federaal premier.

Ik voel me geflatteerd dat jij meent een evolutie waar te nemen in mijn posts. Die is maar niet wat dat standpunt betreft dat ik inderdaad deel met de Vlaams Nationalisten.

ViveLaBelgique, verhuis naar Antwerpen en Bart bestuurt u binnenkort. Zo wordt uw wildste droom waar.

ViveLaBelgique 19 september 2012 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robrecht de Fries (Bericht 6333283)
ViveLaBelgique, verhuis naar Antwerpen en Bart bestuurt u binnenkort. Zo wordt uw wildste droom waar.

Filip De Winter is de enige rechtmatige burgemeester van Antwerpen. Dat zal geen enkele echte sinjoor ontkennen.

Robrecht de Fries 19 september 2012 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6333298)
Filip De Winter is de enige rechtmatige burgemeester van Antwerpen. Dat zal geen enkele echte sinjoor ontkennen.

Jaja, intrigant.

Distel 20 september 2012 06:36

Citaat:

Laat u niet vangen. Vive is even anti-N-VA als elke andere belgicist. Hij beweert wel dat hij liever BDW I zou zien, maar dat dient slechts als voorzet om dan achteraf over BDW te kunnen kakken dat hij zogezegd geen premier wilde worden.

Vito 20 september 2012 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke (Bericht 6332981)

Terecht. Het gaat niet goed met de economie in de hele wereld, maar Di Rupo is nu niet meteen de rots in de branding om deze uitdagingen het hoofd te bieden. En dat straalt af op alle partijen...

vlijmscherp 20 september 2012 07:44

Citaat:

gewoon niet op reageren. Hij provoceert om te provoceren. Op een forum van Belgicisten zou hij een die-hard Vlaams-nationalist zijn, op een forum van gelovigen een overtuigd atheïst, op een forum van atheïsten een volbloed gelovige.

HRobin 20 september 2012 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6333298)

Hoeveel zouden er nog zijn, echte sinjoren ?

ViveLaBelgique 20 september 2012 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6333668)
gewoon niet op reageren. Hij provoceert om te provoceren. Op een forum van Belgicisten zou hij een die-hard Vlaams-nationalist zijn, op een forum van gelovigen een overtuigd atheïst, op een forum van atheïsten een volbloed gelovige.

Dit is vooralsnog een open politiek forum en nog altijd geen Vlaams-nationalistisch bastion.

Robrecht de Fries 20 september 2012 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6334044)
Dit is vooralsnog een open politiek forum en nog altijd geen Vlaams-nationalistisch bastion.

Maar u blijft trollen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be