Kodo Kodo |
22 september 2012 21:06 |
Het Parool geeft weer een commentaar waaruit blijkt hoe westerlingen de mohammedanerij stelselmatig verkeerd inschatten:
Citaat:
De omstreden passage heeft betrekking op de tweede man die in zijn gebed zegt: 'Allah, ik heb een nicht waar ik veel van hou. Ik wilde eigenlijk met haar naar bed. Maar zij weigerde altijd. Een paar jaar later had zij een probleem en kwam ze naar mij toe. Ik gaf haar toen 120 dinar op voorwaarde dat zij met mij naar bed zou gaan.' De islamitische nicht, afgebeeld als een kleurrijk cartoonfiguurtje met een hoofddoek, weigerde met de woorden 'Denk aan Allah!', waarop de man van zijn chantage- en incestplannen afzag.
|
De incest was hier het probleem niet, aangezien de islamitische wet incest tussen neef en nicht gewoon toestaat! Het probleem was de "chantage", zeg maar prostitutie, maar ook dat wellicht voornamelijk omdat de vrouw nog maagd was of zo, niet omdat een man niet naar de hoeren mag. Dat mag hij namelijk wel, behalve volgens westers beïnvloede, gepuritaniseerde moslimbewegingen.
|