Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bejaarde verkracht zevenjarig meisje in tuinhuisje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17693)

neruda 12 juli 2004 16:26

De onderzoeksrechter in Brugge heeft een man van 73 uit Antwerpen aangehouden voor de aanranding en de verkrachting van een 7-jarig meisje op een camping langs de Natiënlaan in Knokke.

De senior ontfermde zich zaterdag over het meisje, nadat ze zich tijdens het ravotten op het plaatselijke speelplein had bezeerd. De Antwerpenaar nam haar mee naar een tuinhuis op de camping, waar hij haar met de vingers verkrachtte.

De feiten kwamen aan het licht omdat het meisje zich na de feiten vreemd begon te gedragen. Het slachtoffertje werd vervolgens door middel van videoverhoor ondervraagd. Op basis van die verklaringen werd de man opgepakt. (belga)

Vreemd ..ik lees of hoor hier weinig lawaai omtrent deze schaamtelijke Vlaamse verkrachting..waar zijn de blokkers nu ? 'Eigen volk' eerst aanpakken of toch niet ? :?

Groen Valkje 12 juli 2004 16:30

Xavier ?

maddox 12 juli 2004 16:30

Bof, die blokkers zijn beschaamd over dit feit, en willen waarschijnlijk niet liever dat die bejaarde de rest van zijn levensdagen in een grauwe cel mag doorbrengen.

Geen excuses,geen redenen, geen uitleg waarom het nu eenmaal kan. 't zijn nu eenmaal geen linkse multicullers.

Vlaanderen Boven 12 juli 2004 16:31

Euthanasie op grote schaal is de enige manier om de vergrijzing EN de criminaliteit bij ouderen aan te pakken!! Desnoods terug naar eigen land!

Vlaanderen Boven 12 juli 2004 16:33

Het was waarschijnlijk een moslimterrorist die in de jaren '60 naar Vlaanderen was afgezakt om ons voor te bereiden voor de moslimkolonisatie!! Zelfs als ze ouwe peekes worden zitten ze onze meisjes nog te verkrachten! SCHANDE!

khaled 12 juli 2004 16:33

Los van het feit dat jij, Neruda, alweer (zie de Rob-Klop Saga) de ongeschreven wetten van het fatsoen tart, zou ik van jou toch eens willen weten [size=6]WAAR ER EEN BLOKKER OOIT GEZEGD HEEFT DAT HET VLAAMSE KRAPUUL VRIJ MAG DOEN EN LATEN WAT HET WIL.[/size]

Ga toch je frustraties elders botvieren, zeveraar.

Raven 12 juli 2004 16:34

Groen Valkje?

neruda 12 juli 2004 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door khaled
Los van het feit dat jij, Neruda, alweer (zie de Rob-Klop Saga) de ongeschreven wetten van het fatsoen tart, zou ik van jou toch eens willen weten [size=6]WAAR ER EEN BLOKKER OOIT GEZEGD HEEFT DAT HET VLAAMSE KRAPUUL VRIJ MAG DOEN EN LATEN WAT HET WIL.[/size]

Wat is er ? Gevoelig staartje geraakt ? Vreemd toch niet , het gaat over nen perverte Antwerpenaar en dit mag niet gezegd worden... :oops:

Groen Valkje 12 juli 2004 16:38

[quote="neruda"] welke terrorist staat in je avatar ? van het Osama netwerk :mrgreen: :lol:

Spolpoel 12 juli 2004 16:39

Citaat:

Just !
Neruda en zijn Rob Klop-fixatie.
Zou hij al posters boven zijn bed hangen hebben? :mrgreen:

Philips Inc. 12 juli 2004 16:39

[quote="Groen Valkje"]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
welke terrorist staat in je avatar ? van het Osama netwerk :mrgreen: :lol:

Nee, van uw profitariaatsnetwerk ... geld krijgen en niets doen thuis of in het parlement: weinig verschil ...

Lincoln 12 juli 2004 17:06

Citaat:

De onderzoeksrechter in Brugge heeft een man van 73 uit Antwerpen aangehouden voor de aanranding en de verkrachting van een 7-jarig meisje op een camping langs de Natiënlaan in Knokke.

De senior ontfermde zich zaterdag over het meisje, nadat ze zich tijdens het ravotten op het plaatselijke speelplein had bezeerd. De Antwerpenaar nam haar mee naar een tuinhuis op de camping, [size=6]waar hij haar met de vingers verkrachtte. [/size] "bewerken" zou de gepaste zin zijn dan "verkrachten".De feiten kwamen aan het licht omdat het meisje zich na de feiten vreemd begon te gedragen. Het slachtoffertje werd vervolgens door middel van videoverhoor ondervraagd. Op basis van die verklaringen werd de man opgepakt. (belga)

Vreemd ..ik lees of hoor hier weinig lawaai omtrent deze schaamtelijke Vlaamse verkrachting..waar zijn de blokkers nu ? 'Eigen volk' eerst aanpakken of toch niet ? :?

Amai , ik dacht dat ouwe kwabbels geen zin meer krijgen in sex ! :lol: :lol: :lol: :lol:

Agitator 12 juli 2004 17:10

Citaat:

Citaat:

Wat is er ? Gevoelig staartje geraakt ? Vreemd toch niet , het gaat over nen perverte Antwerpenaar en dit mag niet gezegd worden... :oops:

Antwoord op zijn stelling en hou verder uw mond. Het interesseert niemand... 8)

Eugene 12 juli 2004 17:23

Ik zal denkelijk nooit begrijpen waarom iemand zich aan kinderen vergrijpt. Ik snap gewoon niet wat je daar kan aan hebben. In ieder geval...oude zak of niet...levenslang en gene seconde minder!!! en dat em rap de pijp aan maarten geeft, met nog goed wat afzien :) :) :) , opgeruimt staat netjes!!! :wink:

Mitgard 12 juli 2004 17:35

Citaat:

De senior ontfermde zich zaterdag over het meisje, nadat ze zich tijdens het ravotten op het plaatselijke speelplein had bezeerd. De Antwerpenaar nam haar mee naar een tuinhuis op de camping, waar hij haar met de vingers verkrachtte.

De feiten kwamen aan het licht omdat het meisje zich na de feiten vreemd begon te gedragen. Het slachtoffertje werd vervolgens door middel van videoverhoor ondervraagd. Op basis van die verklaringen werd de man opgepakt. (belga)

den bompa had dat waarschijnlijk goed bedoeld, wilde kindje helpen maar kindje beetje in paniek geraakt.
dan zeggen ze vanalles natuurlijk...
kind van 7 heeft veel fantasie.

Knuppel 12 juli 2004 17:38

Citaat:

ANTISEMITISCH INCIDENT NABIJ PARIJS
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*
In Frankrijk is beroering ontstaan na
een antisemitisch incident in de buurt
van Parijs. Daar is een jonge vrouw in
een trein overvallen door zes jongeren
van Noord-Afrikaanse afkomst.

De zes knipten het haar van de vrouw
af en sneden haar kleren aan stukken.
Daarna tekenden ze met stift haken-
kruisen op haar buik.

De jongeren dachten dat de vrouw een
joodse was.
Is het toeval dat ik jou hier niet op hoorde reageren, Neruda?

Of op de veroordeling van de Marokkaanse moordenaars van Mijnheer Trippaers?

Of op de misdaden van NIET-Blokker Fourniret?

dejohan 12 juli 2004 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
Citaat:

den bompa had dat waarschijnlijk goed bedoeld, wilde kindje helpen maar kindje beetje in paniek geraakt.

Linkiewinkie!!! :wink:

Raven 12 juli 2004 17:42

Citaat:

Citaat:

Ze struikelde, viel, met haar k*t recht op z'n hand, joink erin en ze probeerde op te staan, maar zakte steeds in elkaar en raakte er dus niet af .... :roll:

Mitgard 12 juli 2004 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:

Linkiewinkie!!! :wink:

ik weet het, maar probeer mijn vrienden 'nou nou' en 'oriana' daar maar eens van te overtuigen...

rosita 12 juli 2004 18:54

wat wordt hier soms wat afgezeverd.

Is het niet erg genoeg dat zoiets gebeurd ?

er zijn er hier die toch met veel frustaties rondlopen om der elke keer het vlaams blok bij te betrekken, klinkt het niet dan botst het.

belachelijk gewoon. die plaat is al lang versleten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be