![]() |
Volgens de New York Times is België een aflopend verhaal...
Citaat:
En dat op de dag dat België een wereldkampioen heeft... die weliswaar in Monaco woont. |
Citaat:
|
Een verhaal dat met een dikke vette sisser gaat "aflopen"
![]() |
Citaat:
|
Staat ook onder staatsinrichting
|
Citaat:
|
De Paul Beliën van het Blokske was zich aan het vervelen en heeft een artikeltje geschreven. :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag al je kracht steken in het kapotmaken van het VB, de kiezer die blijft, en die zullen N-VA stemmen. |
Citaat:
:-P |
Citaat:
NVA = VB-Full. Straks gaat Verhofstadt nog gelijk krijgen. De Standaard vandaag: 'Verhofstadt: N-VA en extreemrechts zijn hetzelfde'. "De voormalige premier spaart de N-VA niet. Hij herhaalt de analyse van zijn partijgenoot Patrick Dewael dat de N-VA en extreemrechts hetzelfde zijn, en verwijst daarbij naar voormalige Vlaams Belangers die nu op de lijsten van de N-VA staan. Dewael noemde de N-VA in juli al eens 'het nieuwe platform voor extreemrechts'." |
Citaat:
En uiteindelijk hebben we van mensen die walgen van alles wat Vlaams is geen lessen te krijgen. |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=o_MxLOv9yyQ |
Citaat:
|
Citaat:
Mij maakt het niet uit waar de NVA voor staat, het is voor mij de beste partij om dit land te splitsen of genezen en daarom stem ik er voor, eenmaal dat voorbij zie ik wel wat er komt. |
Citaat:
De groep kiezers in Vlaanderen die op een anti-Belgische partij stemmen wordt iedere verkiezing groter, een beweging die al dertig jaar dezelfde richting uitgaat. Dus roep en tier maar over Schiltz en andere "leve Belgie - eigen volk laatst" roepers, het zijn net die mensen die door hun broek zo diep te laten zakken ons hier gebracht hebben. Je doet je geloofwaardigheid geen plezier met die mensen gelijk te geven, in tegendeel. |
Citaat:
|
Citaat:
Besluit: O-VLD = VB-extreem. |
Citaat:
Het goede nieuws is dat er onderaan het artikel een link staat 'Send feedback'. Ik heb ze al laten weten dat de Vlaamse taal niet bestaat, en ik stel voor dat jij hetzelfde doet. De boodschap zal uiteindelijk wel doordringen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be