Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   effe serieus nu : teenslippers maken impotent (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17699)

Groen Valkje 12 juli 2004 19:01

Teenslippers maken impotent - 12/07/2004

Ze zien er niet alleen vreselijk uit; ze zijn ook nog slecht voor de gezondheid. Wetenschappelijk onderzoek heeft namelijk uitgewezen dat teenslippers, want daar gaat het om, impotentie kunnen veroorzaken.

De schoenen zouden phtalates bevatten, een chemische stof die ervoor zorgt dat mannen niet meer goed kunnen presteren in bed. Bovendien kan deze stof ook schade berokkenen aan lever, nieren en voortplantingsorganen. De Duitse Vereniging voor Milieubescherming vond ook grote hoeveelheden lood, zink en andere chemische stoffen in de geteste slippers. 8O

Veertien van de in totaal 25 geteste schoenen bevatten een gevaarlijk aantal chemische stoffen.Uit de resultaten blijkt ook dat de duurdere exemplaren schadelijker zijn dan de goedkopere. :roll:

VL Nationalist 12 juli 2004 19:06

De helft van links-Vlaanderen slaat nu de schrik om het hart... :lol:

Tzuvar Raemborr 12 juli 2004 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VL Nationalist

Dat verklaart de sexueel uitgehongerde linkse activistes die de zotste toeren uithalen om aan hun ding te komen en dan uiteindelijk maar lesbisch worden. :mrgreen:

Groen Valkje 12 juli 2004 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Citaat:

Dat verklaart de sexueel uitgehongerde linkse activistes die de zotste toeren uithalen om aan hun ding te komen en dan uiteindelijk maar lesbisch worden. :mrgreen:

:roll: da gaat hier ook wat komen vertellen en al die blokkers die moeten gaan mastruberen in het UZ omdat ze nog geen kleine kunnen maken op de natuurlijke manier :lol: :roll:

Raven 12 juli 2004 20:03

Citaat:

Citaat:

En de frusto-gedrevenheid van de linkse activisten.

Hebben(kunnen) toch niks beters doen :lol: :lol:

Bolter 12 juli 2004 20:33

Tot wat een "slippertje" kan leiden...

Trouwens, vroeger werd ook al bekend dat een te enge slip voor mannen ook leidt tot impotentie...

Temperatuur van het spel werd immers te hoog..

TomB 12 juli 2004 20:59

Doh, ik dacht dat het over slippertjes met tieners ging.

labyrinth 12 juli 2004 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB

Vieux cochon! :mrgreen:

Seba 12 juli 2004 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB

:lol:

X_MAN 13 juli 2004 09:03

Gelukkig draag ik geen slippers, alhoewel ik ze nu misschien maar eens ga proberen...kwestie van mijn vrouw iets meer rust te gunnen..of zou het omgekeerd zijn :mrgreen: Hmmmmm....

Astenblieft mensen 13 juli 2004 09:58

Citaat:

Kan iemand mij uitleggen wat teenslippers te maken hebben met een politieke voorkeur? Mijn kleine neefje van 2 draagt ze ook, ik heb hem nog nooit iets marxistisch horen zeggen.

Leg uit leg uit.

labyrinth 13 juli 2004 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door X_MAN
Gelukkig draag ik geen slippers, alhoewel ik ze nu misschien maar eens ga proberen...kwestie van mijn vrouw iets meer rust te gunnen..of zou het omgekeerd zijn :mrgreen: Hmmmmm....

Te veel testosteron?
Testosteron maakt mannen en zelfs vrouwen strijdvaardig !

labyrinth 13 juli 2004 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
Citaat:

Kan iemand mij uitleggen wat teenslippers te maken hebben met een politieke voorkeur? Mijn kleine neefje van 2 draagt ze ook, ik heb hem nog nooit iets marxistisch horen zeggen.

Leg uit leg uit.

Linkse zielen zijn armoezaaiers voor rechts......

Starlight 13 juli 2004 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groen Valkje
Teenslippers maken impotent - 12/07/2004

Ze zien er niet alleen vreselijk uit; ze zijn ook nog slecht voor de gezondheid. Wetenschappelijk onderzoek heeft namelijk uitgewezen dat teenslippers, want daar gaat het om, impotentie kunnen veroorzaken.

De schoenen zouden phtalates bevatten, een chemische stof die ervoor zorgt dat mannen niet meer goed kunnen presteren in bed. Bovendien kan deze stof ook schade berokkenen aan lever, nieren en voortplantingsorganen. De Duitse Vereniging voor Milieubescherming vond ook grote hoeveelheden lood, zink en andere chemische stoffen in de geteste slippers. 8O

Veertien van de in totaal 25 geteste schoenen bevatten een gevaarlijk aantal chemische stoffen.Uit de resultaten blijkt ook dat de duurdere exemplaren schadelijker zijn dan de goedkopere. :roll:

Just, en je moest eens weten hoeveel zaken die we in ons dagelijks leven aanraken, giftige stoffen bevatten. 8O
Er stond enkele weken geleden een heel artikel over in het blaadje van Greenpeace. Ik heb het spijtiggenoeg weggesmeten omdat ik er kippenvel van kreeg.

Tzuvar Raemborr 13 juli 2004 10:39

Citaat:

Citaat:

Leg uit leg uit.

Objectief gezien misschien niets, maar dat is een beeld dat is blijven hangen uit de hippietijd he :) Net als geitewollensokken.

Goed, dat waren sandalen, geen slippers, maar het ligt dicht genoeg bijeen om in scherts de link te leggen. Je dacht toch hopelijk niet dat ik wat ik in mijn eerdere post zei echt meende?

PollyCorrect 13 juli 2004 11:03

Met dit Belgische weer dus weinig kans op impotentie.
Geluk bij een ongeluk. :roll:

Astenblieft mensen 13 juli 2004 11:11

Citaat:

Citaat:

Leg uit leg uit.

Objectief gezien misschien niets, maar dat is een beeld dat is blijven hangen uit de hippietijd he :) Net als geitewollensokken.

Goed, dat waren sandalen, geen slippers, maar het ligt dicht genoeg bijeen om in scherts de link te leggen. Je dacht toch hopelijk niet dat ik wat ik in mijn eerdere post zei echt meende?

Mijn neefje van 2 draagt ook sandalen. Is geen hippie. Mijn beste vriend is kaal. Is geen neo-nazi.
ik heb een rode trui aan. Ik ben geen communist.
Ik draag dan ook wel geen sandalen, maar ben wel een hippie.
Nou ja, ik weet het ook allemaal niet.
:?:

Tzuvar Raemborr 13 juli 2004 11:17

Citaat:

Citaat:

Mijn neefje van 2 draagt ook sandalen. Is geen hippie. Mijn beste vriend is kaal. Is geen neo-nazi.
ik heb een rode trui aan. Ik ben geen communist.
Ik draag dan ook wel geen sandalen, maar ben wel een hippie.
Nou ja, ik weet het ook allemaal niet.
:?:

Nu ben je gewoon opzettelijk irritant aan het doen :p

Astenblieft mensen 13 juli 2004 11:17

1 ding is wel zeker: met mij kun je zeker niet lachen.

Astenblieft mensen 13 juli 2004 11:18

Citaat:

1 ding is wel zeker: met mij kun je zeker niet lachen.

al had ik het graag.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be