![]() |
Karen Damen van K3: op 21 december stoppen we
met ademhalen.
Karen Damen, één van de K's van K3, weet het zeker: de wereld vergaat op 21 december aanstaande. De roodharige zangeres heeft zelfs al vrij gevraagd voor als het einde der tijden zich voltrekt. De Maya-kalender zou voorspeld hebben dat de wereld vergaat op 21 december 2012. "Die week heb ik vrij genomen van K3 om bij mijn man en kind te kunnen zijn, als het toch gebeurt", zo vertelt Karen aan het Vlaamse P-magazine. "Ik weet dat het een belachelijk idee is, maar ik sluit niet uit dat de stekker er in december effectief uit gaat." Volgens de zangeres kan de wereld vergaan door 'omdraaiende polen', die zullen leiden tot aardbevingen en tsunami' |
't Smeltende ijs zal veel rapper effect hebben op het leven zoals we dat kennen...:-(
Brrrrrrrrrr:onfire: |
Citaat:
|
Als ge nu in een vliegtuig zit als de polen draaien, dan kan je toch niks gebeuren..... :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan doet het kompas het niet meer goed en dan verdwaal je met het vliegtuig. |
Op 22 december 2012...
...stopte iedereen plots met over de Maya's te zeveren.;-)
|
Citaat:
http://www.studio100tv.be/videoclips/maya-de-bij (Noteer de "studio 100" in de link, k3=>Maya => studio 100...:lol: ) |
Zou de concerten van 2013 in de HMH te Amsterdam afgelast worden ?
Grote massamoord op 21 december http://www.youtube.com/watch?v=9ci1PFfXphU |
Citaat:
|
Het is blijkbaar écht bon ton hier om lukraak topics te openen over de kleinste showbiz-novelletjes zonder ook maar enige zin voor kritiek of vraagstelling aan de dag te stellen.
Het louter overnemen van het laatste gore weetje waar tegenwoordig al De Standaard mee besmeurd wordt, volstaat om weer wat mensen te laten losbarsten in een furie van nieuwsgierigheid. Goed. Ik neem dat mee in de evaluatie. |
Citaat:
|
Die heeft de post van argus X43 gelezen?
|
sturen we godver de spanjaarden naar zuid amerika een paar honderd jaar geleden, met boten vol met dekens met pokken en mazelen om die stammen daar uit te roeien. En men blijft maar over die sjarels zeveren zeker?
Volgende keer sturen we de Russen of de chinezen, die lossen dat probleem wel op ;) |
Citaat:
|
![]() ze ziet er al treurig uit voor het komende einde |
Die Rosse van K3 zou beter wat minder wiet van die Josje roken, want het is een zweefteef aan het worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ze had alvast de blaadjes gekregen van haar sponsor |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be