![]() |
De Belgische Elites vs Mahatma Gandhi
Mohandas Ghandi;
'First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you and then you win'. Ze (de traditios) hebben verloren, ze hebben alles geprobeerd om de Vlaamse kiezer buitenspel te zetten, om de Vlamingen hun meningen te kunnen marginaliseren, hun stemmen niet te laten tellen. De N-VA zal jullie afslachten, net zoals dat het geval was in t verleden, en daar is meer dan één reden voor. Maar blijkbaar zijn jullie te arrogant en/of te egoistisch om dat te beseffen. Doe gerust verder, losers (en dat is geen verwijt hoor - dat is een voorspelling:-D). NB: Zander; geef aub wat zonnepitten aan Jacky... |
@salvadorii:Forumgenoot, uit het diepste van mijn vlaamse hart hoop ik dat je, nadat je al gelijk hebt ook nog gelijk krijgt op 14 oktober. Samen met u hoop ik dat het vlaamse volk de heropstanding heeft ingezet met als eerste mijlpaal en signaal aan de traditio's de komende gemeenteraads en provincieverkiezingen. Tijd voor een eerste uppercut.Ik ben er alvast klaar voor, al meer dan 27 jaar trouwens.
|
De enige reden waarom Gandhi zich in zijn graf niet omdraait, is omdat hij gecremeerd werd...
|
Citaat:
Nu ik ben niet iemand die van Gandhi een demi-God of Sint maakt. Hij had zijn fouten. Hij was verre van perfect. Net zoals MLK jr of Madiba (N. Mandela). Maar hij wist hoe men onrecht (efficient) moet aanpakken. En zijn uitspraak 'First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you and then you win' is bijzonder pertinent voor de Vlaamse ontvoogding. Ze hebben ons genegeerd, ze hebben ons uitgelachen voor boeren en analfabeten, met een inferieure cultuur. Ze doen dat nog. Maar ondertussen zitten we in het 'fighten' fase. De overwinning zal niet lang op zich laten wachten... |
Citaat:
2014: Het jaar dat Vlaanderen autonoom wordt. |
Citaat:
Dat jij de situatie van de Vlaming in 2012 wilt vergelijken met de situatie van de Indiër rond 1910, is uw probleem, niet het mijne. |
Citaat:
De uitspraak 'de N-VA zal jullie afslachten' daarentegen is bepaald on-Ghandi :lol: |
Citaat:
Een citaat is altijd plaats en tijdsgebonden. Het kan dus herbruikt worden in soortgelijke omstandigheden. Quod non. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar in dit geval heeft Salvadorri wel degelijk een context gegeven voor het gebruik van het citaat. Ik blijf er dus bij: hij vergelijkt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Om evenwichtig te blijven: de situatie bij Belgicisten (weer eens op dit forum) is niet beter. |
Citaat:
Wij naderen 14 oktober. De franstaligen beseffen dat de 'Vlaamse' traditionele partijen geen buffer meer kunnen vormen voor hen. Zij spartelen bij monde van hun pers (cfr La Libre Belgique) dat al weken aan één stuk anti-N-VA en anti De Wever artikelen brengt. (Nog meer dan in hun normale doen) |
Citaat:
spijtig dat deze kranten niet genoeg gelezen worden in Vlaanderen, de N-VA zou moeiteloos de 50% halen. |
En ik die dacht dat de Vlaamse pers een linkse, Belgicistische anti-NVA campagne aan het voeren was. :cry:
|
Citaat:
Zou Wouter een overstap naar de N-VA overwegen want dit is bijna een uitnodiging om N-VA te stemmen. |
Citaat:
Moest ge uw bullshit komen verdedigen met een Gandhi rond 47-48-49; dan zou ge misschien nog enige geloofwaardigheid behouden... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be