![]() |
Hoofdsponsor N-VA op de bres.
De laatste weken worden we vergast met stukjes populistische opinies van Voka-leden. De ene zijn van een zogenaamde clubje ondernemers die aanraden om voor de N-VA te stemmen. De andere van een "einzelganger" uit dezelfde hoek die Di Rupo verwijt van marxisme. Dit alles laat ons toe om ons een idee te vormen van wat we mogen verwachten van die ultra-liberalen. Ik hoop dat ze de volstrekte meerderheid halen, de enige manier om de ogen te openen van die naïevelingen die denken dat ze de redders van de loontrekkenden zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bronnen zouden ten eerste interessant zijn. Vage beweringen kan iedereen maken. Wat Di Rupo en marxisme betreft, dat is verre van gelogen. BTW: ik dacht dat een rode er fier op zou zijn om marxist genoemd te worden, maar blijkbaar zijn de roden van vandaag niet meer de roden die er ooit geweest zijn. :roll: |
Citaat:
Wat is voor U die "ervaring"? Politiekers die het gewent zijn met de vingers in de vetpotten te zitten? |
Citaat:
Trouwens N-VA zit reeds in verschillende gemeenteraden en zit in de Vlaamse regering. Ze hebben dus reeds bewezen dat ze het kunnen en niet bang zijn voor verantwoordelijkheid. De PS is dus terecht bang voor de N-VA, want die heeft reeds bewezen het te kunnen en de PS heeft reeds bewezen er niets van terecht te brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan je bijdrage daartoe leveren door het juiste bolleke te kleuren op 14 oktober. Maar, fundamentalist als ik ben, zou ik persoonlijk niet graag hebben dat jij op de nva stemt. Liever een magere wolf in het bos, dan een vette hond aan de ketting. Liever sterven dan overleven op steun van de vijand. . |
Citaat:
Als de Vlaamse minderheidspartijen in de hoek zullen zitten, en er federaal geen regering kan worden gevormd zonder dat de Vlaamse eisen ingewilligd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
- voor de enorme staatsschuld - voor de sociaal-economische toestand die dichter aanleunt bij Griekenland dan bij Nederland - voor de situatie van de immigratie - voor het toezicht en de organisatie op het toezicht van de banken; de veiligheid van de simpele spaarboekjes - voor de werking van onze justitie - de transparantie en efficiëntie van de geldstromen in ons staatsbestel - de duidelijkheid van ons bestuur, de homogene bevoegdheden, de administratieve eenvoud, de klare en duidelijke belastingsregels zonder achterpoortjes, de putten in de wegen .... .... Voor mij is het overduidelijk: "ander en beter". Ook op gemeentelijk vlak. Want daar zit de 'basis' van de politici van het hoger niveau, die ons dat allemaal gelapt hebben. Die 'basis' heeft kritiekloos laten betijen ! . |
Citaat:
|
Citaat:
Alle respect voor huisvrouwen, drankenhandelaars en gepensioneerden maar ik vermoed dat ze van beleid weinig kennen. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens het is de kiezer die de keuze maakt niet u alleen. Gelukkig maar! |
Citaat:
|
Citaat:
De huisartsenkrant : 50 % van de huisartsen stemt voor de N-VA. De Vlaamse ondernemers : 43 % stemmen voor de N-VA. Het % van jan met de pet is voorlopig onbekend, maar dat het aanzienlijk zal zijn staat vast. Jouw zure reactie's doen niets terzake. Je bent totaal onbetekenend. We vinden je een absolute Lul. Je zal ermee moeten leven. Troost je, je bent niet alleen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be