|  | 
| 
 Afblijven van de flikken Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Citaat: 
 En die hebben gewoonlijk meer baat met uitstel dan vooruitgang. Citaat: 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 De straffen voor geweld tegen de politie zijn de voorbije jaren al behoorlijk verzwaard. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Vrouwen aan de macht, maat.  1 Vlaams grietje als topchef doet op 3 maanden tijd meer, dan dat een Koekelbergs op 4 jaar klaar krijgt. Grappig. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Ik begrijp wel dat "de politiek" een signaal kan geven door sommige gedragingen meer te bestraffen naargelang sommige omstandigheden; maar ik vind het toch een slechte evolutie dat ("gelijk") geweld tegen de ene mens zwaarder gestraft moet worden dan tegen een andere mens, tenzij het slachtoffer bijvoorbeeld weerloos is (een oud madammeke, een vrouw in het algemeen; maar niet bijvoorbeeld een flik, een homo ...) Ik zou eer pleiten voor een hardere houding tegenover elk illegaal geweld. . | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Alsof er geld is daarvoor. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 -speken naar een agent... 200 euro... Enzovoorts... Er zal snel geld in de kas zitten... Als er één ding is dat men in belgie goed kan is het portefeuilles leegnijpen...:? | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Iedereen gelijk voor de wet... | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Bon, vertelt mij daar een mager (Vlaams) ventje met een brilleke (aan de toog) doodleuk dat hij vier of vijf flikken in elkaar heeft geslagen een paar maand geleden, toen een flik hem een (in zijn ogen) bedreigende opmerking gaf. Blijkt dat mager ventje een halve commando met karategordels, whatever. Allemaal goed en wel, maar 5 mensen werkonbekwaam kloppen met ernstige lichamelijke letsels voor gevolg, vind ge dat nog door de beugel kunnen? Of die twee sukkelaars die in het Hansespark het mochten afleggen tegen dertig uitgehongerde multiculturele verrijkers tijdens de ramadan? Uiteindelijk knappen zij overal het vuile werk op (van ordinaire ruzies tot veel erger) en dan zouden we hen nog niet mogen extra beschermen tegen alle uitwassen van de dog eat dog maatschappij anno 2012? Ik keur geweld aan het adres van homo's en lesbiennes geenszins goed. Maar two wrongs don't make something right. | 
| 
 de veel te arrogante agenten eens aanpakken zou ook al een pak helpen. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be