![]() |
Schotens tienerkoppeltje trekt de wijde wereld in
http://www.gva.be/regio-antwerpen-no...dse-emmen.aspx
Men zal mij ongetwijfeld een romantische dwaas vinden, maar ik betrap mijzelf erop dat ik aan het supporteren ben voor dit koppel. Hoe langer ze aan die nijdassen van Child Focus en andere overstuurde pedagogen kunnen ontglippen, hoe liever. Wat hopen jullie? |
Moeilijke vraag.
Verliefden doen al eens dwaze dingen. Tja. |
Ze zijn alweer herenigd met hun ouders... :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet tijdens het schooljaar, en met een 14-jarige erbij. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is trouwens ook enorm egoïstisch van het zgn. koppel. Hun familie zal doodsangsten uitgestaan hebben, maar dat zal het laatste van hun zorgen geweest zijn. |
Citaat:
En dat ene reglement dat zegt dat kinderen moeten luisteren naar hun ouders en niet zomaar uit huis kunnen gaan zonder tussenkomst van een rechtbank en een sociale dienst. |
Citaat:
Daarbij, waarom geld dit allemaal niet voor een 16 jarige? Een 16 jarige heeft ook nog steeds leerplicht, of is dat in België anders dan in Nederland?:? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Kinderen moeten luisteren* proest :roll: |
Citaat:
1: Dat het de norm is, wilt niet zeggen dat het daarom ook daadwerkelijk moet. Het is wenselijker voor de situatie , dat kinderen netjes naar hun ouders luisteren (als de ouders zelf ook redelijk zijn). Maar de meeste kinderen/pubers worden niet gedwongen om te luisteren, wanneer een puber niet wilt luisteren, doet hij dat gewoon niet. Ik heb als kind/puber zelf ook nooit het gevoel gehad, dat ik MOEST luisteren. 2: Hehe, daar ben jij inderdaad nogal goed in.:-D |
Citaat:
|
Altijd hetzelfde liedje, kinderen moeten dit, moeten dat, moeten luisteren, moeten zwijgen en al die andere shit.
Je ziet dan wat er van komt, ze kiezen het hazenpad. |
DE wijde wereld heeft zulke koppeltjes niets te bieden dan levensgevaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die parachute gaat springen, krijgt daar een kick van, omdat het altijd fout kan gaan. Risico,s nemen geeft een kick. Maar iemand die parachute gaat springen, wilt niet dood, dat is het verschil. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be