![]() |
Politieke hoeren
Canvas gezien vandaag, woensdag ? Vader Morel die wil scoren op de lijst bij de N-VA met een folder waarin zijn dochter M.R. Morel Bart de Wever een duw in de rug geeft. Schaamte bestaat niet in de politiek. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Nette mensen voelen zich hierbij ongemakkelijk. Maar dat is nu eenmaal politiek: vies en vulgair. |
Ik denk dat vader en moeder Morel heel duidelijk zijn en het als een wil van Marie-Rose bestempelen. Dat VB'ers het daar moeilijk mee hebben kan ik begrijpen. Dat traditionelen het daarmee nog moeilijker hebben, kan me geen barst schelen.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...407/1.1440263? http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...407/1.1440264? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit een moedige en ontroerende beslissing van meneer Morel.
De ideeën, idealen, waarden en normen van zijn dochter verspreiden. Dromen proberen te realiseren. Haar project verderzetten. (dit is een persoonlijke mening, ieder denkt er uiteindelijk het zijne over) |
Politieke hoeren !
Breng jij de dode M-R Morel in deze categorie onder ? Sterk ! |
Citaat:
Brugge Veilig en Leefbaar is geen VB'er maar een LDD'er. |
Citaat:
Ben je zeker ? Hij verandert nog al eens van gedacht. |
Citaat:
Dan zie ik hem nog eerder naar BUB gaan waarmee hij in het verleden al eens gepraat heeft. :lol: |
Citaat:
Doden kunnen niets meer zijn. Ik had het overduidelijk over de vader en de N-VA. |
De vader en moeder van Morel ontroerden mij gisteren diep... Zij beschouwen die folder duidelijk als een eerbetoon aan hun dochter, die zich - volgens mijn aanvoelen alleszins -met een zelden geziene gedrevenheid voor Vlaanderen inzette. En zij willen haar werk voortzetten.
De persoon die deze bijdrage heeft gepast doet me anderzijds walgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn ganse poltieke leven al. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be