![]() |
Knack nog linkser!
Van een bij het onstaan prachtig liberaal kwaliteitsblad onder Frans Verleyen, gaat Knack nu geleid worden door een ultieme Sos.
Wie nog een abonnement heeft: let op! Citaat:
Gelukkig heb ik mijn abonnement al opgezegd na het débâcle met Abou Jahjah en neuspeuteraar-met-subliem-inzicht Joel De Ceulaer. |
Mijn eerste gedacht toen ik het bericht las en zeker deze zin: "Jörgen Oosterwaal. Oosterwaal (49) leidde eerder al Humo." was: "Is hij die persoon die dat de Humo zo heeft verkloot naar het niveau van Dag Allemaal?"
|
Citaat:
Had trouwens zelfde bijgedachte. Verleyen draait zich om in zijn graf. Ik hoop dat de mens gecremeerd werd. |
Ik vraag me af waarom ze dat blad - en Humo ook - tegenwoordig nog links noemen. Ik vind ze daar rechtser dan rechts.
|
Citaat:
|
Uw titel moet zijn: Knack wordt links.
Je kan Johan Van Overveldt nu niet echt een linkse noemen vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet eens alle opinies van JVO samen nemen, en dan proberen beweren dat hij links is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@fonne
Johan Van Overveldt blijft nog actief bij Roularta als hoofdredacteur Trends. Hij is meer econoom dat hoofdredacteur en zijn opinie is enorm kritisch, vooral tegenover het Troika. De financiële pers is in zijn opmars. Ze brengen meer verschillende opinies van verschillende strekkingen. Al de rest buiten de financiële pers overschrijdt niet meer het niveau van de boekskes, dat is een evolutie die al lang gaande is. |
Citaat:
Ze zouden hier onmiddellijk een oplagen van een paar honderdduizend ex. hebben. (natuurlijk niet de NRC :-D ) |
Als ze Johan Van Overveldt niet buiten sjotten zeg ik mijn abonnement op omdat Knack te rechts is. :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wiens dubbelnick bent u eigenlijk??? |
Citaat:
De eerste ging over moslim Obama die het Westen ging vernietigen. Dat was wel lachen en gieren. :lol: Het tweede was een bericht uit een duidelijk propagandablogje. En nu dit. Dat lijkt dus een constante wat doet vermoeden dat de overige topics van eenzelfde kwalitatief laag niveau zijn |
Aiaiai, na de kinderstreken van Stijn Tormans nu dit...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be