Salvadorii |
29 september 2012 02:37 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
(Bericht 6346561)
Welke minister is hier begod voor verantwoordelijk?
Daar draait ongeveer niks in gans justitie, en dan moeten er daar een paar infomatici van justitie zich bezig houden met internet voor gevangenen.
Eerlijk hé: ik geef nog liever gratis internet met een laptop er bovenop aan ieder kind waarvan de ouders op de ocmw moeten leven.
Hilarisch: wat een besparing: ze gaan een Leo-koek of een coca zero kunnen bestellen op digitale wijze, en dat geeft de cipiers meer ruimte voor begeleiding.
Ge zoudt miljaardedju wensen dat die minister verdwijnt, en als het echt niet anders kan, naar het schoon verdiep dan maar in Antwerpen. De Antwerenaren moeten haar dan maar temmen.
titel: Gevangenen krijgen “beperkt” internet
link: http://www.standaard.be/artikel/deta...20928_00315848
|
Wat is U probleem?
Dat gevangenen onder toezicht/met beperkingen toegang krijgen tot de buitenwereld lijkt me verstandig. De meesten onder hen zullen vroeg of laat voor een keuze staan; zich intergreren of buitenbeentje blijven. Hen verplichten om buitenbeentje te blijven lijkt me uiterst belachelijk, net zo belachelijk als iemand die zichzelf in de dij schiet.
Nu wellicht bestaat er een gedachtengang onder bepaalde mensen dat mensen doen afzien ervoor zal zorgen dat ze zich in de toekomst beter zullen gedragen. Dat is grotendeels bullshit. En wie zin heeft om met studies en cijfers te schermen, bring it. Dehumaiseren helpt nooit.
Nu ja, links tolereert te veel, rechts a la VB is veel te absolutistisch en ook veel te onmenselijk. Wie een echte oplossing zoekt, weleenswaar met veel minder onmiddelijke verdoving voor pijnpunten, die stemt N-VA.
N-VA zoekt naar een oplossing, of het nu om criminaliteit of immigratie of belastingen gaat.
De Rode, Oranje en Blauwe partijen geloven hun eigen nonsens niet. Ze doen alsof en de burger merkt dat hoor.
Groen en hun kiezers geloven wel hun nonsens. Niet echt een overwinning lijkt me. Maar geloof me - zulke ideologen vallen wel niet zomaar van de kaart te vegen - zie de bvb Utah.
En het VB wordt geuit voor hetgene het al altijd was - een lege huls vol lege leugens en loze beloftes. Yegenwoordig is het niet meer dan een FDW/Annemans carriere vehicule.
|