![]() |
Ben jij een NIP of een PIP.
Interessante vraag om eens aan je naasten te stellen. Vinden zij je een NIP of een PIP ?
Een NIP is een Negatief Ingesteld Persoon Een PIP is een Positief Ingesteld Persoon http://www.youtube.com/watch?v=zF2C0zpEqG8 |
Citaat:
|
IK ben over mijn eigen leven positief, alleen ik heb een redelijk negatieve/pessimistische visie tegenover de wereld.
Alleen dat tast mijn geluk niet aan. IK weet dat de wereld een grote puinhoop is, maar het boeit mij niet. |
Citaat:
Het staat je uiteraard vrij om niet geïnteresseerd in zaken die je niet aanbelangen - in dit geval een vorm van egocentrisme trouwens - maar weet dat je dan ook niets positiefs bijdraagt. Mopperen vanuit een ivoren toren heeft nog nooit iets opgeleverd. |
Citaat:
2: Waarom zou ik niets positiefs kunnen bijdragen? 3: Ik mopper niet over de wreedheden in de wereld, want ze boeien mij niet. Mopperen over iets dat je niet boeit, dat zou nogal raar zijn, niet waar? :-D |
Ik ben een GIP: Guinness Ingesteld Persoon. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga eens een guinnesske drinken bij de Makke sé. |
Vigilante VL, ben je weer eens kansloos aan het doen?
|
:cheer: Vigilante VL :cheer:
|
Citaat:
Ik ben N/PIP. Ligt maar aan mijn bui. |
Ik ben een KLIP, kort lontje ingesteld persoon, maar wat de mensen van me vinden, dat moeten ze zelf weten.
Een OHIP (overjaarse hippie), meestal |
Ik ben ook wel een VIP ! :cheer::cheer:
Veranderlijk Ingesteld Persoon. |
Citaat:
|
Een echte VIP!
|
Citaat:
|
Ik ben een MIP:
Marie In Persoon! :lol: |
ik ben een TCP/IP:
een netwerkend persoon |
Een pessimist is zelden teleurgesteld.
|
En ik ben een GPP. GePensioneerd Persoon.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be