![]() |
Waarom geven mensen zoveel geld uit aan een dood lichaam ?
Mensen geven fortuinen uit aan dode lichamen
ze verzekeren zich , verplaatsen een lichaam tot de ander kant van de wereld tegen duizenden Euro's , organiseren missen, begrafenissen , kopen om ter duurste kisten en grafzerken en geven dure eetfestijnen . Ja ik heb enorm veel respect voor mens en lichaam , en ook voor mijn naaste familie en vrienden . Ik pleit hier niet voor een respectloos laten liggen op de straat tot er de aaseters mee weg zijn . Maar, aan mijn lichaam hoeven ze echt maar deminimun kost te doen om het op een respectvolle manier van mijn dode body te ontdoen . Ik heb liever dat we het goed hebben met elkaar tewijl ik nog leef , en als ik dood ben moet mijn vrouwtje geen duizenden euro's uitgeven aan traditionele en dwaze opstekertjes . Van mij mag ze die Eurotjes gerust gebruiken voor wat ze leuk vind . Hoe staan jullie hier tegenover ? Controversieel ? |
Iemand een 'mooie begrafenis' geven is een van de laatste dingen die je voor een overledene kan doen en zodoende iets waar de nabestaanden vaak veel troost uit putten.
|
Mij mogen ze een openlucht begrafenis geven, zoals in Tibet al eeuwen gebeurt.
Goedkoop, hygienisch én milieuvriendelijk. http://www.youtube.com/watch?v=VT2hI...eature=related |
Bij mij geen koffietafel maar cocktailbar en GEEN Bach maar James Bond-soundtracks en iedereen in avondkleding.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest deel ik uw mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be