![]() |
Man steekt vrouw neer in Molenbeeks vredegerecht
Een man heeft maandag zijn vrouw neergestoken tijdens een hoogoplopende dicussie in de kantoren van het vredegerecht. Het slachtoffer verkeert niet in levensgevaar. Het koppel verscheen omstreeks 9 uur in het vredegerecht in de Waterpasstraat in Molenbeek. In een van de kantoren kregen man en vrouw een hoogoplopende discussie. Daarbij haalde de man, Ahmmed, een knipmes boven met een lemmet van 18 centimeter. Hij stak met het mes naar de keel van zijn vrouw Fatima. De dader nam meteen de benen en is sindsdien spoorloos. Het slachtoffer raakte gewond, maar verkeert niet in levensgevaar. Het gerecht spoort de dader op voor poging tot doodslag. ------------------------------------------------------------------------- je zult maar getrouwd zijn met zo'n 'achmed' of 'azzuz'... allochtone meisjes zouden beter proberen een vlaamse jongen te huwen. |
allah al kakbar en leve de multicul.
|
shit ze leeft nog..
|
Okeee ik weet wanneer ik erover ga en dat was derover.
Sorry dus he. Maar ik ga het nu nie wegsteken en mijnen tekst veranderen he. Want dat zou ik ook gekund hebben en niemand zou het weten. Maar neen ik ken de grens en ik ben erover gegaan. Niets goddelijks is mij vreemd he. Of was het andersom ? Swat van de polies, hoe het ook weze mens erger je niet, het was maar om te lachen. |
Mag niet, dan krijgen die slaag.
(meer als anders) |
Citaat:
[size=2]Kom liever eens op te proppen met het onderbouwd verband tussen genen en rassenkwaliteit waar je vorige week zo zeker over was. :mrgreen: [/size] |
Misschien kunnen we der uit leren dat messen gevaarlijk zijn en misschien verboden moeten worden ?
|
Citaat:
|
Citaat:
0X :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop zo dat jij eens een mes tussen je ribben gestoken krijgt. Dan noem ik het ook een "fait divers". Zo iets, nieuws in de rand-achtigs :lol: Man man man, wat een respect voor de slachtoffers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat maken we ons druk eigenlijk. Het slachtoffer was maar een vrouw....
Daar ga ik weer uit de bocht... zit er iets in mijn plat water vandaag ? |
Citaat:
|
Wat was die zijn zwaard amper 18 cm lang..... sukkelaar
|
Het zal geweest zijn om zijn eer teredden :lol:
|
Citaat:
:evil: Man,wat is uw bedoeling eigenlijk?!!! Ik reageer doorgaans niet op zo'n berichtjes maar nu dus WEL. Owee, als er iemand zegt dat het VB tot haat aanzet, direct een dozijn verontwaardigde blokkers. Maar wel vlijtig berichtjes die vreemdelingen in een slecht daglicht zetten, blijven posten, hè! Zo'n misdaad wordt door eendert wat volk gepleegd. En als ge mij niet gelooft, leest de krant ne keer helemaal, ne keer deftig en niet systematisch wat u goed uitkomt. Ik ben die berichtjes KOTSBEU. Langs beide zijden. |
Citaat:
Bedankt trouwens voor de verwensing. Ik hoop integendeel dat jij van jouw kant eens beter leert lezen en interpreteren. |
Dat vind ik ook. Ik trok gisterenavond ook mijn zwaard van wel .... cm (ik ga niet stoeffen he) en ik stak er lossen mee in mijn vrouw..
ze was der vandemorgend nog nie goe van precies... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be