Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waarom heeft Belgie zoveel Roma's binnengelaten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=177334)

Moor 3 oktober 2012 10:31

Waarom heeft Belgie zoveel Roma's binnengelaten

Ik vind dat Belgie een zware fout heeft gepleegd door zoveel Roma's binnen te laten en ook door zoveel "zwarten" binnen te laten

Deze 2 groepen zijn moeilijke mensen

In mijn buurt is er een Roma-jongeman, hij is 23 ern hij hij heeft al 7 kinderen???? Begrijpen wie kan

Als ik in de buurt van Centraal Station stap, dan zie ik zoveel marginaal volk, kan je dat vatten, HET CENTRAAL STATION, de VISITEKAART VAN ANTWERPEN?

Dus elke toerist dat naar Centraal Station komt ziet die "rommel, die afval, die stank, die bedelaars"

Toen er nog enkel Marokkanen en Turken waren was het redelijk proper in Belgie maar dan heeft men allerlei gespuis binnengelaten zoals
Roma's, Russen, Kosovaren, Bulgaren, Congolezen, Ruandezen, Guineanen,

De vorige keer, ik kom thuis aan, om 9.30, ik zie m'n Russische overbuurman, "barbecuen" ja "barbecuen" om 9.30 SMORGENS, kan je dat vatten, SMORGENS, ik kom binnen bij mij thuis, mijn living, keuken, appartement stonk naar gebarbecuede vlees

En dan heb je de Oosteuropeanen, da zijn regelrechte Gogs en Magogs, die fretten alles op, die stelen alles, gaande van koper tot zoetwatervissen in plaatselijke vijvers en visvijvers

En dan de negers, die zijn ook recentelijk binnengekomen, loopt eens rond in ANtwerpen, Station, gewoon te erg voor woorden, die komen rechtstreeks uit de brousse, waarschijnlijk hebben zij pygmeeen opgegeten of hebben zij meegedaan aan de oorlogen in Oost-Congo en dan laten ze dat gespuis binnen

En de Roma-zigeuners, met hun afval, rommel, en met hun kinderen, je hebt soms jongens van 23 met 7 kinderen

Daarom is dit een verdiende straf voor de Belgen, jullie waren niet content met de Marokkanen en Turken eh wel NU KRIJGEN JULLIE NOG ERGERE VREEMDELINGEN

Mijn loodgieter die een rasechte Vlaming is , zegt het zelf "Marokkanen en Turken" zijn zeer proper en ordelijk hij geeft het ZELF TOE

circe 3 oktober 2012 10:32

Zouden we dit bericht niet moeten melden aan het CGKR?

Moor 3 oktober 2012 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6351631)

Kom jong? is dat niet waar misschien?

Heb je die toestanden niet gezien? Al die Roma-zigeuners, die zich "Kosovaren" noemen, maar het zijn geen Kosovaren, het zijn ZIGEUNERS, want Kosovaren zijn propere en ordelijke mensen,

En de negers, ajajaja, ik heb in een interim gewerkt en dan had ik zeer veel negers over de vloer, maar die gasten zijn gewoon te erg, die verstaan geen Nederlands, die hebben een kort lontje,

En de Oost-Europeanen, zoals Bulgaren en Roemenen, ik heb een tijdje als bijverdienste als beveiliger gewerkt, 5 Oosteuropeanen per dag vingen wij, Roemenen, Kosovaren, Bulgaren, Polen, en noem maar op, te erg voor woorden, da loopt rond met schroevendraaiers, hamers, messen, scharen, om dus te stelen, ..... begrijpen wie kan

Moor 3 oktober 2012 10:38

En altijd afgeven op de Moslims en de Marokkanen, altijd afgeven op de Marokkanen, en de Shariah dit Shariah dat

hahaha

maddox 3 oktober 2012 10:41

Toen men de Portugezen, Spanjaarden, Italianen en de rest van de Zuid Europeanen binnenliet om hard te komen werken in de steenkoolmijnen, waren er veel mensen die steen en been klaagden.

De echt laatste oprispingen van dat soort sentiment is verdwenen midden jaren 70. Het werd al moeilijk een "echte spanjaard" te onderscheiden van een "oude belg".

Maar in verband met Noord Afrikanen en in mindere mate Turken, speelt er iets anders mee. Religie.

De jaren 50 geïmporteerde zuid Europeanen waren christelijk opgevoed. Uiteindelijk is de grote hoop van die mensen en hun nageslacht DHB "doop-huwelijk-begrafenis" christen geworden.

Dat fenomeen zien we dus niet met de 2de immigratiegolf mensen uit Noord Afrika, die moslim achtergrond heeft. Integendeel. De eerste generatie is een pak minder fanatiek dan wat er nu rondspookt.

Wat betreft de Slavische import van de recente jaren.
Tja, het resultaat van het communisme. Iemand heeft het beter, da mag nie. Laat ons die ander beroven en bestelen, en als dat niet lukt, de spullen gewoon vernielen.

Liederik 3 oktober 2012 10:42

Tot zover jouw boodschap van tolerantie en vrede eh Moor?

eno2 3 oktober 2012 11:00

Citaat:

ja, doe maar, ik meld het in elk geval aan mod

giserke 3 oktober 2012 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6351657)
ja, doe maar, ik meld het in elk geval aan mod

En kom je nu klaar?

eno2 3 oktober 2012 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moor (Bericht 6351640)
En altijd afgeven op de Moslims en de Marokkanen, altijd afgeven op de Marokkanen, en de Shariah dit Shariah dat

hahaha

Voor een zwartenhater heb je wel een heel toepasselijke nick.

eno2 3 oktober 2012 11:04

Citaat:

Allemaal boven de sahara droppen?

lombas 3 oktober 2012 11:06

Mijn loodgieter is een Marokkaan en dat is een propere jongen. "Ja," zo zeg ik dan tegen mijn vrienden, "die Marokkanen, dat zijn tenminste nog propere mensen. Kijk nu naar mijn loodgieter."

*kuch*

De schoofzak 3 oktober 2012 11:06

Ik zeg niet dat de draadopstarter volledig gelijk heeft, maar toch.

En bovendien zal op hem het spreekwoord van toepassing zijn: Il a dit la vérité, il sera executé.

Voor mij is het al lang duidelijk en ik herhaal het:
de immigratie is te snel gebeurd. Het deel van de Vlaamse bevolking die die inwijkelingen moet "absorberen", die Vlamingen die niet in villa's of sjieke buurten wonen, kunnen het tempo niet aan.

En met de passieve immigratie (passief op vlak van werken en bijdragen; dus huwen en familiehereniging ...) kan de sociale zekerheid het zeker niet aan.

Klein nootje:
bij het bussen van kiesfolders, merkte ik op dat er een paar vreemdelingen gehuisvest zijn in appartementen van de ocmw. Maar .. splinternieuwe en zeer mooie appartementen. Wel, al die oudjes die in dezelfde buurt wonen, die hun leven lang gewerkt hebben om hun arbeidershuisje af te betalen ... die weten het.

.

eno2 3 oktober 2012 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6351660)
En kom je nu klaar?

Jij hebt twee standaardmanieën

1 Flikken beschimpen
2 Vragen aan forummers of ze soms klaarkomen

Vuiligheid zoals deze openingspost mag, nee, moet weggehaald.
En Moor zou beter zijn nick veranderen in "Blanke Racist"

maddox 3 oktober 2012 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6351663)

Liever niet, da's milieuvervuiling, al dat politiek gepistoneerd personeel van het CGKR.

eno2 3 oktober 2012 11:09

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6351665)
Ik zeg niet dat de draadopstarter volledig gelijk heeft, maar toch.

Ja, maar toch:roll:

Liever supporteren voor racisten, dan het zelf uithangen, dat is veiliger

Maikel Joosten 3 oktober 2012 11:11

Je kunt op vele manieren het beleid aankaarten maar dit gaat erover.

De schoofzak 3 oktober 2012 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6351667)
Jij hebt twee standaardmanieën

1 Flikken beschimpen
2 Vragen aan forummers of ze soms klaarkomen

Vuiligheid zoals deze openingspost mag, nee, moet weggehaald.
En Moor zou beter zijn nick veranderen in "Blanke Racist"

Ik moet den andere niet verdedigen,
maar voor de rest, van dat klaar komen: ge moet dat niet letterlijk opnemen hé. We weten wel dat het zooo erg nog niet is.

.

circe 3 oktober 2012 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6351663)

Zouden ze nog zoveel parachutes overhebben?

en waarom zou je zigeuners en kosovaren boven de sahara droppen? die kunnen toch gewoon naar de Hongaarse poesta's wandelen?

eno2 3 oktober 2012 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6351677)
Ik moet den andere niet verdedigen,
maar voor de rest, van dat klaar komen: ge moet dat niet letterlijk opnemen hé. We weten wel dat het zooo erg nog niet is.

.

Er is niks mis met mijn potentie

knip 3 oktober 2012 11:17

Ik ben vorige week voor de zoveelste keer uitgescholden als vuilen blanken.
Ik zou wel gaan zien. ze zouden ons binnenkort allemaal afmaken.
Moet ik dat nu ook melden bij CGKR.
Ben een beetje bang dat ze mij daar niet au serieux gaan nemen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be