Edina |
4 oktober 2012 10:42 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon
(Bericht 6353000)
Moest daar eens degelijk onderzoek naar zijn zou je anders praten, het probleem is dat ze niet durven.
|
Onzin, daar wordt wel degelijk onderzoek naar gedaan. Maar wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaken houdt vanzelfsprekend rekening met meerdere factoren, ook al past dat niet in het kraam van sommigen. De werkelijkheid is natuurlijk dat het allemaal niet zwart-wit is. Anders bestonden er geen problemen.
Citaat:
In nederland wel al hebben ze dit onderzoek ook achtergehouden
http://www.nisnews.nl/public/190707_1.htm
Non-Western immigrants commit 32 percent of all crime and 61 percent of violent property crime in the Netherlands.
|
Als het werd achtergehouden, hoe komt het dan dat het gewoon online te vinden is? Je kan dit overigens bezwaarlijk een onderzoek noemen. Dit is hooguit een analyse van de cijfers, dat niets zegt over oorzakelijke verbanden. Ook al denken sommigen van wel.
Citaat:
Het grootste probleem heb je met nieuwe allochtonen die een compleet ander moraal hebben, de zogenaamde messentrekkers en zij die uit oorlogsstreken komen. Oude allochtonen en zij die hier geboren zijn hebben dat niet of toch minder, je hoeft je niet echt aangesproken te voelen. Maar dat het een groot probleem is kun je niet meer ontkennen of je bent jezelf iets aan het voorliegen.
|
IK voel me niet aangesproken aangezien ik geen 'allochtoon' ben. Toch niet voor zover ik mijn familiegeschiedenis ken. Overigens ontkent niemand dat er problemen zijn. Alleen over de oorzaken en aanpak is er discussie. Cultuur speelt daarbij vanzelfsprekend een rol. Maar die staat niet los van andere factoren.
|