![]() |
Hij meent het ook!
Citaat:
|
Monsieur le baron heeft gesproken.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
@quercus
Waar zegt Stijn Coninx dat hij "Belg" of "Belgicisitisch" is ? |
Citaat:
|
oh jah, stijn coninckx: een op de lange lijst van collabo's . Niets om echt mee in te zitten. Ze worden van langsom wanhopiger. Kijk naar Lanoye deze week, zelfde zever, ander gezicht
|
Mag niet gewoon ieder zijn mening hebben en verkondigen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Stijn Coninx een goede filmmaker, maar zijn mening over politiek zal mijn mening absoluut niet beïnvloeden, net zo min als die van Arno, Bart Peeters,... Je mag de mensen niet onderschatten, ze apen niet zomaar na wat een "bekend" persoon zegt. En Jan Verheyen bijv, die mag toch ook zijn mening geven, ook als is die rechtser van aard? In mijn vriendenkring en familie zitten trouwens ook veel mensen met veel verschillende meningen, dat wil toch ook niets zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Stijn Coninx, is dat niet de voorzitter van Sabam? Die geld achter houdt van auteurs?
En die dan komt janken dat we meer respect moeten hebben voor Sabam? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omhooggevallen scharminkelke wil zijn lintje eer aandoen
|
Citaat:
Natuurlijk mag Stijn Coninx z'n mening geven. Het is echter wel jammer dat er in de pers vrij veel ruimte gegeven wordt aan de politieke mening van BV's, die voor een stuk toch afhangen van subsidies en wiens politieke kennis niet meer of minder is dan die van Jan met de pet. |
Citaat:
|
Die Stijn Coninx zijn politieke mening is uitsluitend in funktie van de subsidies.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be