Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik heb het maar van "horen zeggen", maar toch maar beter opletten........ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=177345)

Pietje 3 oktober 2012 13:25

Ik heb het maar van "horen zeggen", maar toch maar beter opletten........

Een waarschuwing voor jullie en voor velen.
Er worden op dit moment op veel plaatsen sleutelhangers, hangertjes voor in de auto ..ect ect.. uitgedeeld bij tankstations en op parkeerplaatsen. Zogenaamd gratis....... Neem deze niet aan........ er zit een chip in verwerkt. Criminelen volgen je vanaf het tanken naar huis.. en kunnen je zo op deze manier volgen en weten dus wanneer je niet thuis bent en kunnen dan bij afwezigheid een diefstal plegen.
Volgens de politie is dit het werk van Roemenen, nieuwe vorm van criminaliteit.
Dus je bent gewaarschuwd...........
Breng toch misschien maar uw kennissen op de hoogte.

Txiki 3 oktober 2012 13:30

Ah ja. Dat doet de Guardia Civil al jaren.

Johan217 3 oktober 2012 13:32

Ben toch eens curieus hoe zo'n ding precies werkt...

Txiki 3 oktober 2012 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 (Bericht 6351887)
Ben toch eens curieus hoe zo'n ding precies werkt...

Als een gps-ke.

Liederik 3 oktober 2012 13:53

http://www.snopes.com/crime/warnings/keyring.asp

Onwaar.

De Guardia Civil zal het dus wel ook niet doen, Txiki. :-)

Txiki 3 oktober 2012 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6351909)
http://www.snopes.com/crime/warnings/keyring.asp

Onwaar.

De Guardia Civil zal het dus wel ook niet doen, Txiki. :-)

:-D Laatst nochtans alweer vastgesteld door familieleden van een politieke gevangene.

Raf 3 oktober 2012 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 6351878)
Een waarschuwing voor jullie en voor velen.
Er worden op dit moment op veel plaatsen sleutelhangers, hangertjes voor in de auto ..ect ect.. uitgedeeld bij tankstations en op parkeerplaatsen. Zogenaamd gratis....... Neem deze niet aan........ er zit een chip in verwerkt. Criminelen volgen je vanaf het tanken naar huis.. en kunnen je zo op deze manier volgen en weten dus wanneer je niet thuis bent en kunnen dan bij afwezigheid een diefstal plegen.
Volgens de politie is dit het werk van Roemenen, nieuwe vorm van criminaliteit.
Dus je bent gewaarschuwd...........
Breng toch misschien maar uw kennissen op de hoogte.

Is een hoax...

Nietzsche 3 oktober 2012 14:53

Aaaah, pietje de wereldverbeteraar, hij waarschuwt jullie allemaal voor deze zeer gevaarlijke criminelen, jongens ! :rofl:

Raf 3 oktober 2012 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6351967)
Aaaah, pietje de wereldverbeteraar, hij waarschuwt jullie allemaal voor deze zeer gevaarlijke criminelen, jongens ! :rofl:

Ik zie niet in waarom dat zo grappig is. Er zijn heel veel mensen die dergelijke nepwaarschuwingen ernstig nemen. Het siert Pietje dat hij zijn bezorgdheid met zijn medeforummers wil delen.

maddox 3 oktober 2012 14:59

Waarom zouden criminelen geld uitgeven op die manier?

Het is gemakkelijker met Streetview te scouten, en dan twitter, facebook en dergelijke te volgen.

Namelijk, een auto is niet bepaald een methode om te kijken dat er niemand thuis is.

Koenraad Noël 3 oktober 2012 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6351931)
:-D Laatst nochtans alweer vastgesteld door familieleden van een politieke gevangene.

Tja, huizen leegroven is ook een manier om de staatskas aan te spekken, hé. :-D

Nietzsche 3 oktober 2012 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6351976)
Ik zie niet in waarom dat zo grappig is. Er zijn heel veel mensen die dergelijke nepwaarschuwingen ernstig nemen. Het siert Pietje dat hij zijn bezorgdheid met zijn medeforummers wil delen.

Pfffff, ontroerend inderdaad. :lol:

NieuwNoors 3 oktober 2012 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6351967)

Waarom vind je het nodig om Pietje belachelijk te maken? Althans zo komt het bij mij over. Ik vind het heel lief van hem dat hij ons hiervoor waarschuwt. Of het nu waar is of niet, dat maakt niet uit.

Raf 3 oktober 2012 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6351996)
Pfffff, ontroerend inderdaad. :lol:

Je mag je ook gewoon verontschuldigen voor je onterechte aanval aan het adres van Pietje...

Raf 3 oktober 2012 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6352001)
Waarom vind je het nodig om Pietje belachelijk te maken? Althans zo komt het bij mij over. Ik vind het heel lief van hem dat hij ons hiervoor waarschuwt. Of het nu waar is of niet, dat maakt niet uit.

Precies!

Txiki 3 oktober 2012 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6351991)
Tja, huizen leegroven is ook een manier om de staatskas aan te spekken, hé. :-D

Jamma nee. Ik bedoel ni dat die pikolo's uw huizen gaan leegroven. Wel dat ze zo'n speelgoed wel eens in uwen auto durven steken tijdens een controle.

NieuwNoors 3 oktober 2012 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6352004)
Precies!

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

Nietzsche 3 oktober 2012 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6352003)
Je mag je ook gewoon verontschuldigen voor je onterechte aanval aan het adres van Pietje...

Hehehe

Nietzsche 3 oktober 2012 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6352001)

:-D

Liederik 3 oktober 2012 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6352010)
Jamma nee. Ik bedoel ni dat die pikolo's uw huizen gaan leegroven. Wel dat ze zo'n speelgoed wel eens in uwen auto durven steken tijdens een controle.

Afgezien dat die dingen niet bestaan, wat is het doel? Traceren naar de Geheime Schuilplaats ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be