![]() |
Bart De Wever wil Europa naar Duits model
Bron:
http://www.standaard.be/artikel/deta...21004_00321999 Als hij echt de weg van Duitsland wil, 't is gewoon de ring op en de E34 blijven volgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Onafhankelijkheid is daadwerkelijk onafhankelijkheid en niet onder het zuil van Brussel wensen verder te prutsen. Een ontbinding van Belgie moet een goed doel (voor alle Vlamingen) hebben en de wijze waarop Mr. De Wever dat ziet lijkt me onwenselijk, zelfs catastrofaal. Deze verdeel en heerser, net zoals zijn gestrikt bondgenootje kunnen we het best als volksverraders omschrijven. Verder merk ik graag op dat de opgelegde globalisatie en unificatie geen succes zal kennen, maar aan de andere kant is een natuurlijk ontsproten globalisatie onvermijdbaar en zelfs wenselijk. Daar is men echter nog lang niet rijp voor. In plaats van de snelweg naar Duitsland te nemen kan hij misschien beter de tram in Antwerpen pakken, dat is minder gevaarlijk en logischer gezien zijn ambities. |
Nog even...
Laat het klaar en duidelijk zijn dat La Belgiqueske het grote voorbeeld en DE hoofdstad van het grootse Europa is. Zolang de superstaat (EU) de huidige vorm behoudt zal er NOOIT sprake zijn van enige verandering. Heden en nog ettelijke decennia zal de Vlaming leven in Belgie en de superkolos Europa. Van cordon sanitaire, bureaucratie, technocratie tot de totale ontwrichting (endgame), pas dan zullen de Vlamingen vrijheid en zelfstandigheid kennen, indien er op dat moment nog sprake is van "een Vlaming". |
Waarom zou een Europa naar Duits model ,volgens BDW beter lukken dan een België naar Vlaams model ?
|
Citaat:
|
Angela Merkel klaagt openlijk aan dat Bart De Wever haar stalkt:
http://de.rechtzetting.be/2012/10/04...ever-beu/#read Al maanden voelt de machtigste vrouw ter wereld zich het slachtoffer van de Vlaamse gouwleider. ‘In eerste instantie probeerde ik een dialoog met hem aan te knopen. Het flatteerde me dat hij zichzelf zo met mij vereenzelvigde. Ik dacht dat het wel zou loslopen met zijn fixatie op Duitsland. Maar Bart neemt elke gelegenheid te baat om zich op te dringen. Ik krijg hem maar niet uitgelegd dat ik dat als storend ervaar.’ ... De Antwerpse lijsttrekker laat regelmatig een boodschap achter op Merkels voicemail. Als hij toevallig in de buurt van Duitsland is, durft hij al eens bij haar aanbellen. ‘Dat gebeurt allemaal zeer spontaan’, sust De Wever. ‘Het is niet dat er een plan of een strategie achter zit.’ |
Vive, De rechtzetting is satire.
|
Citaat:
Was hij niet de winnaar die geen verantwoordelijkheid wilde nemen ? |
Als politici zoals Bart de Wever zich politiek gaan roeren, dan kan het volk gaan trillen in het tuig.
Een geestelijk ongezond mannetje. Brengt de Belgische politiek echter nog normale mensen voort? |
"Zelfs Franstalige werkgevers zeggen dat de huidige regering marxistisch is."
BDW heeft ze niet meer op een rijtje. |
Citaat:
|
Ik vind die uitspraak een beetje niet correct .
In een rijstvelt moet je geen druivelaars planten , dat werkt niet . Dus België / Vlaanderen , vergelijken met Duitsland vind ik niet werkbaar . Wanneer gaan politici eens kijken naar de noden van hun onderdanen en daar een antwoord op zoeken , ipv altijd menen de historicus te moeten uithangen en alles uit boekskes te halen , of de mosterd van een ander te moeten namaken . De politic is dommer dan Coca Cola . Coca Cola heeft in iedere land een licht afwijkende samenstelling naar gelang de smaken in die bepaalde culturele samenleving . De politiek denkt , ha daar hebben ze dat , dat moeten ze bij ons ook maar lusten . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.stelling.nl/kleintje/323/Nazis.htm |
Citaat:
|
Citaat:
Toch staan er een aantal onweerlegbare feiten in het genoemde artikel. De Nazi-gedachtengang en wetgeving is na het verstrijken van de oorlog eenvoudigweg blijven bestaan, m.u.z. van de concentratiekampen. Maar de Romeinse kerk ageert nog immer tegen de Joden en werpt, waar mogelijk, barricaden op tegen een moderne(re) maatschappij. Eerst de kerk vernietigen, maar als dat heeft plaatsgevonden zal niemend meer interesse hebben in een verzamelde politieke unie. |
Citaat:
|
Citaat:
Het suikergehalte is van invloed voor- en op de teruggave van de suikerrestitutie, dat kan een paar Euro per tray uitmaken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be