![]() |
bron:Metro 15/07/2004
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=19168 |
10.000? Volgens nounou zijn er hier maar 10 illegalen! Maw 9990 fakers die te gierig waren om een dokter te betalen! schandalig! 8)
|
Hebben illigalen werkelijk recht op gezondheidszorg???
Als het aan mij ligt hebben illigalen enkel en alleen het recht en de de plicht om dit land onmiddelijk te verlaten. Het feit dat illigalen hier gezondheidszorg, school e.d. krijgen laat zien hoe paradox dit vreemdeingenbeleid is. Hoe wil je vreemdelingen motiveren om andere oorden op te zoeken, terwijl ze hier in de watten gelegd worden? Terwijl wij voor onze gezondheidszorg een belangrijk deel van ons loon moeten afstaan, krijgen illigalen het weer voor niets. Als illegaal krijg je alles gratis, je kunt naar hartelust in het zwart werken. Je kunt zoveel verkeersovertredingen doen als je wilt, ze kunnen je toch niets afpakken. Je krijgt nog van alle mogelijke instanties spullen gelijk kleding, eten tot geld erop toe. Je kunt hier zelfs misdaden plegen zonder in veel gevallen daarvoor gestraft te worden. WAS IK TOCH OOK MAAR ILLIGAAL IN DIT LAND |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
greetz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval weer ne mooie quote om aan uw curriculum toe te voegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oops... nu antwoord ik al op iets dat er niet was :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is algemeen geweten dat illegalen vaak zichzelf verminken om medelijden op te wekken en alsnog een verblijfsvergunning te krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be