Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Opzoeken van illegalen zo voor 1/100 opgelost (https://forum.politics.be/showthread.php?t=17742)

Dosz 14 juli 2004 08:12

bron:Metro 15/07/2004
Citaat:

Artsen Zonder Grenzen België verzorgde vorig jaar in eigen land 10.000 raadplegingen.

De meeste patiënten zijn niet-Belg en verblijven illegaal in België. Volgens AZG hebben ze moeilijk toegang tot de gewone gezondheidszorg, terwijl ze daar wettelijk wel recht op hebben
Voila, pak ze op en zet ze buiten :twisted:

Dosz 14 juli 2004 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dosz
bron:Metro 15/07/2004
Citaat:

Artsen Zonder Grenzen België verzorgde vorig jaar in eigen land 10.000 raadplegingen.

De meeste patiënten zijn niet-Belg en verblijven illegaal in België. Volgens AZG hebben ze moeilijk toegang tot de gewone gezondheidszorg, terwijl ze daar wettelijk wel recht op hebben
Voila, pak ze op en zet ze buiten :twisted:

Sorry, reeds een verbloemd exemplaar op het forum.
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=19168

jan hyoens 14 juli 2004 08:20

10.000? Volgens nounou zijn er hier maar 10 illegalen! Maw 9990 fakers die te gierig waren om een dokter te betalen! schandalig! 8)

Peace 14 juli 2004 08:23

Hebben illigalen werkelijk recht op gezondheidszorg???

Als het aan mij ligt hebben illigalen enkel en alleen het recht en de de plicht om dit land onmiddelijk te verlaten.

Het feit dat illigalen hier gezondheidszorg, school e.d. krijgen laat zien hoe paradox dit vreemdeingenbeleid is.
Hoe wil je vreemdelingen motiveren om andere oorden op te zoeken, terwijl ze hier in de watten gelegd worden?

Terwijl wij voor onze gezondheidszorg een belangrijk deel van ons loon moeten afstaan, krijgen illigalen het weer voor niets.

Als illegaal krijg je alles gratis, je kunt naar hartelust in het zwart werken. Je kunt zoveel verkeersovertredingen doen als je wilt, ze kunnen je toch niets afpakken. Je krijgt nog van alle mogelijke instanties spullen gelijk kleding, eten tot geld erop toe. Je kunt hier zelfs misdaden plegen zonder in veel gevallen daarvoor gestraft te worden.

WAS IK TOCH OOK MAAR ILLIGAAL IN DIT LAND

thePiano 14 juli 2004 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
10.000? Volgens nounou zijn er hier maar 10 illegalen! Maw 9990 fakers die te gierig waren om een dokter te betalen! schandalig! 8)

Volgens het racistische Blok zijn het er 150.000. Da's al een even belachelijk cijfer als die 10 van nounou. Met dezelfde wetenschappelijke onderzoeksdrift van het VB kan ik er evengoed 10 miljoen van bakken. :roll:

thePiano 14 juli 2004 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace

Ik zal jou graag een gratis spuitje komen geven :P

schermvreter 14 juli 2004 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Ik zou jou graag gewoon het land willen uitsjotten. Hoe verder hoe liever en ik denk dat ik niet de enigste ben die er zo over denk. :P

greetz

thePiano 14 juli 2004 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schermvreter
Citaat:

Ik zou jou graag gewoon het land willen uitsjotten. Hoe verder hoe liever en ik denk dat ik niet de enigste ben die er zo over denk. :P

greetz

Hoezo? Dit is ook mijn land. Buitensjotters zoals jij horen hier niet thuis. Op Madagaskar zijn nog een paar hutjes vakant :)

jan hyoens 14 juli 2004 09:41

Citaat:

Citaat:

blauw knopje! [size=6]persoonlijke doodsbedreiging![/size]

thePiano 14 juli 2004 09:43

Citaat:

Citaat:

blauw knopje! [size=6]persoonlijke doodsbedreiging![/size]

Hoezo? Ik ben toch ook gevaccineerd tegen vanalles en nog wat? :P

dejohan 14 juli 2004 10:07

Citaat:

Hebben illigalen werkelijk recht op gezondheidszorg???
Als het aan mij ligt hebben illigalen enkel en alleen het recht en de de plicht om dit land onmiddelijk te verlaten.

Ik hoop van u hetzelfde: dat gij ooit eens doodziek wordt en dat men u weigert te behandelen. Als ge het overleeft mogen ze u dan droppen in een land zonder fatsoenlijke of betaalbare geneeskunde.

In ieder geval weer ne mooie quote om aan uw curriculum toe te voegen.

nou nou 14 juli 2004 10:09

Citaat:

Tsssssss. Dat heb ik gezien eh stouterd. Beetje de zaken uit context trekken eh manneke. :magniet:

jan hyoens 14 juli 2004 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Citaat:

Tsssssss. Dat heb ik gezien eh stouterd. Beetje de zaken uit context trekken eh manneke. :magniet:

Ik heb een goede meesteres! 8)

nou nou 14 juli 2004 10:12

Citaat:

Citaat:

Uw seksuele exploten interesseren me geen zier.

thePiano 14 juli 2004 10:16

Citaat:

Citaat:

Ik heb alleen geantwoord op die racistische leugens van J.H. die schreef dat jij beweerde dat het er maar 10 waren. ;)

Oops... nu antwoord ik al op iets dat er niet was :)

jan hyoens 14 juli 2004 10:16

Citaat:

Citaat:

Tiens, verleden week kon je er andersz niet genoeg van krijgen! :wink:

Tegendradigaard 14 juli 2004 10:34

Citaat:

Citaat:

Ik heb alleen geantwoord op die racistische leugens van J.H. die schreef dat jij beweerde dat het er maar 10 waren. ;)

Oops... nu antwoord ik al op iets dat er niet was :)

Een beetje aan het hallucineren Piano ?

Mitgard 14 juli 2004 10:38

het is algemeen geweten dat illegalen vaak zichzelf verminken om medelijden op te wekken en alsnog een verblijfsvergunning te krijgen.

nou nou 14 juli 2004 10:41

Citaat:

Citaat:

Volgens het racistische Blok zijn het er 150.000. Da's al een even belachelijk cijfer als die 10 van nounou. Met dezelfde wetenschappelijke onderzoeksdrift van het VB kan ik er evengoed 10 miljoen van bakken. :roll:

Dat is dan de context waar ik het over had ;-)

nou nou 14 juli 2004 10:42

Citaat:

Citaat:

Tiens, verleden week kon je er andersz niet genoeg van krijgen! :wink:

Homoseksueel Hyoens? Allee vooruit... goed dat ik het weet! :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be