![]() |
Beeld van de EDL in actie in de UK. zionisten en neo-nazi´s, hand in hand
![]() Waar islamofobie zoal niet leiden kan... |
waar zie jij de zionisten en neo nazi's dan:lol:
|
Ohja da's de "romeinse groet" dat die ene brengt, en "no rights in gaza" is een schrijffoutje op dat bord waarschijnlijk.
En de Israelische vlag die gezwaaid wordt op de EDL bijeenkomsten zijn eigenlijk blackmetal liefhebbers die de davidster verwarren met een pentagram. |
Citaat:
leer lezen er staat no GAY rights in gaza8O maar he als allahtoon vind je dat zeker normaal... en een Israëlische vlag zie ik al helemaal niet dus waar zijn de neo nazi's en zionisten in deze betoging of ken jij die mensen persoonlijk:lol: |
"Zwaaien". :lol: De aanhangers van Hitler konnen dat ook zo goed doen, zwaaien. :lol:
Bekijk eens een docu over de EDL of bekijk wat zionistische rabbi's/politici die komen spreken op hun bijeenkomsten, en keer dan hier terug met commentaar. |
Goed ik help u!
EDL's Rabbi Spokeman, supports the killing of 'fags' and apostates : https://www.youtube.com/watch?v=sQWdISPPCdg |
Citaat:
|
Ziet ge de naaatzies weer vliegen, Tamtam?
|
|
Citaat:
die support helemaal niet het doden van homo's en is helemaal geen EDL spokesman (is een spreker uitgenodigd uit de VS!) wat nog mooier is de man owned gewoon die allahtonische 'interviewer' |
Ik kan niet zeggen dat ik achterover val van het hier gepresenteerde bewijsmateriaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
En als je de video zou bekijken zie je dat hij het doden van homosexuelen goedspreekt rond minuut 11. Meermaals zegt hij het. Maar oei; maar dit is de sharia niet of geen moslims, dus we zullen maar zwijgen of doen alsof we van niets weten. Je bekijkt of lees nooit informatie. Onebegonnen werk dat jij iets bijleert. |
Citaat:
Neo-Nazism borrows elements from Nazi doctrine, including militant nationalism, racism, xenophobia, homophobia, and anti-Semitism raar dat op de foto een bord staat pro Gay rights en er Joodse sprekers worden opgevoerd niet dan :lol: de echte neo nazi's (zoals hier op het forum) zijn anti semitisch en goede vrienden met gelijkgezinde allahtonen:roll: |
Citaat:
|
Zucht.
Ik probeer nogmaals. Bekijk die video (heb je niet gedaan want je antwoord hier na een minuut, en die video duurt langer dan 10 minuten) en zoek info over die rabbi op. ..en durf dan te zeggen: die support helemaal niet het doden van homo's en is helemaal geen EDL spokesman (is een spreker uitgenodigd uit de VS!) Man, jij moet het slecht gedaan hebben op school. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
het is niet omdat de interviewer ontkent dat er Sharia rechtbanken in de UK zijn dat ze er effectief WEL zijn tot daar weer de leugenachtige aard van de ondervrager |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be