![]() |
Met 292 over de E-17
|
Tja, als je weet wie de rechter is. Die staat nu éénmaal graag met zijn smoel op TV.
In beroep wordt dat wel afgezwakt. De straf is zwaar overdreven m.i. |
Ik doe dat altijd in Holland of Duitsland.
België heeft daar de wegen niet voor. |
Ik snap de commotie niet.
Het ontgaat me volledig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik morgen met een F40 tegen 300 over de E40 rij zonder nummerplaat, hebben ze me tegen de avond ook al te pakken. |
Citaat:
Overvolle wegen daar heb je ook weinig aan. Alleen 's nachts kun je even planten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Reed 130 totdat er een agent op een zwarte BMW naast me reed. Een maatje had een tomos 4TL omgebouwd naar 5TL met 90 cc buitenboordmotorzuiger en een 21 mm Dell'Orto carburateur! Hij geft gas om te laten zien hoe snel hij kon optrekken: al zijn spaken eruit! Laatst in Duitsland met een Opeltje 260 gereden. Is niet van mij trouwens ik heb een simpele Corsa die net de 170 haalt! ![]() |
Citaat:
|
Die gaat toch rondrijden, ze gaan hem pakken en dan kan hij voor een keer of 12 zijn rijbewijs verliezen, boetes etc.
|
Citaat:
Anderzijds zo naast die vrachtwagens scheuren aan 270 is echt benauwd . Ik heb wel vaker 260 gedaan met de Porsche en met de Jag super charged , maar als er zoveel verkeer is dat het tweede vak druk bereden is , is het heel gevaarlijk . als er iemand naar het linker vak komt kan je onmogelijk nog tijdig remmen . Ik was en ben telkens verbaast om van 260 terug te komen naar 120 welke remafstand je nodig hebt . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat heeft Peter D'Hondt nu weer verkeerd gedaan ? Die mens doet ook maar zijn werk, en hij mocht nog een stuk strenger zijn wat mij betreft, het watje.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be